Így néz ki egy igazán feminista fehérnemű

Óriási klisé, de talán a fehérnemű a legszexisebb ruhadarab: az, amiről mindenkinek a nőiesség és az érzékiség jut eszébe. Pont ezt elégelte meg a 25 éves Hayat Rachi, aki a melltartói elégetése helyett megalapította meg a Neon Moon fehérneműmárkát. Első kollekciója Mon Dieu (Istenem) néven fut és kizárólag merevítés, illetve szivacs nélküli darabok találhatóak meg benne. A New Girl és a 500 Days of Summer színésznője, Zooey Deschanel támogatja a terveket.

Rachi – elmondása szerint – minden testalkathoz passzoló darabokat tervezett és azoknak is ajánlja őket, akik eldobták a borotvát és a természetes testszőrzet megőrzésének hívei. A kollekció túlnyomórészt narancs, fekete és "szövegkiemelő" zöld darabokból áll, az elkészítéséhez pedig csipke és szatén helyett fenntartható bambuszszövetet használtak, mivel az sokkal jobban passzol viselője testéhez, továbbá antibakteriális hatású.

ajanlo
Kickstarter / Hayat Rachi

Önnek bejön?

Rachi természetesen Kickstarter oldalt is indított a projektnek, ahol már át is lépte a tervezett 5000 fontos (2 millió forintos) célt. "Azt vettem észre, hogy nehéz olyan fehérneműmárkát találni, amelyik pont azokat a dolgokat tartja fontosnak, mint én: tekintélyt, a testünkkel kapcsolatos magabiztosságot és hogy ne tárgyiasítsák a nőket" – írja a 25 éves lány az oldalon, aki egyébként segítséget is kapott a franciás hangzású (Coucou, Bof, Tac-Tac, Non!) ruhadarabok tervezésénél. A kampányfotókon két nő látható, akik magabiztosan lézengenek egy lakásban. A testük – bár a 21. századi ideálhoz képest ducinak tűnnek – teljesen átlagos. A Dailymailen található videóban egyébként megnézhetik, ahogy Rachi elmeséli a márka történetét.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Mustra