Meleg kamaszfiú az American Apparel kampányában

Már tavaly nyáron kifejeztük sajnálatunkat azzal kapcsolatban, hogy eltűnhetnek az American Apparel szoftpornós reklámjai a divatmagazinokból és a plakátokról, mivel a márka ellentmondásokkal teli alapítója, Dov Charney végleg kihúzta a gyufát az igazgatótanácsnál. A legutóbbi hirdetést elnézve azonban úgy tűnik, hogy mégsem kell majd hiányolnunk a jól bevált provokatív látványvilágot és mondanivalót, mivel a hiányos öltözetű csontsovány modelleket, a széttárt lábbal lencsevégre kapott idős hölgyet, a dús fanszőrzettel pózoló lányokat, valamint a muszlim származású modellt egy 15 éves, nyíltan meleg kamaszsrác, Brendan Jordan váltja a sorban a márkánál – számol be az új vezérigazgató, Paula Schneider első munkájáról a dazeddigital.com.

„Nincs szükség arra, hogy a reklámunk nyíltan szexuális legyen. Van más módja is annak, hogy elmondjuk a történeteinket, úgy, hogy az nem sértő. Ez egy bevállalós márka és továbbra is szeretnénk, ha az lenne" – mondja a társadalmi normákkal eddig szembemenő, pikáns hirdetésekről Paula Scneider, aki elsősorban olyan társadalmi kérdésekre szeretné felhívni a figyelmet kampányaival, mint az LMBT jogok, az erőszakellenesség, de nagyobb hangsúlyt szeretne fektetni a Made in USA címke filozófiájára is. Az 1998-ban alapított márka ugyanis úttörő szerepet játszott a címke megteremtésében, ahogy fontosnak tartották azt is, hogy nem szervezik ki a ruhák gyártását a kelet-ázsiai piacra és tisztességes bért biztosítanak alkalmazottaiknak.

Valószínűleg az igazgatóváltás az oka annak is, hogy az American Apparel legújabb arca az egyik napról a másikra ismertté vált meleg tinédzser, akivel két hónappal ezelőtt lőttek egy látványos sorozatot a márkánál, amit most egy új, öt perces videó követett a sorban, melyben a divatérzékeny Brendan Jordan öltözködési tanácsokkal látja el a nézőket. A félig perui származású kamasznak egyébként óriási rajongótábora van a közösségi oldalakon, az Instagramon például több mint 278 ezren követik, de sokan kíváncsiak rá a Twitteren, valamint a Facebookon is, és Youtube csatornája is nagyon sikeres. Feltehetően ez a másik oka annak, hogy a felkapott tinire esett a márka választása.

„Megláttam a kamerát és tudtam, hogy mit kell tennem. Azt képzeltem, hogy én vagyok Lady Gaga és megállíthatatlan vagyok” – mondja Brendan Jordan az „Are You ready for #Pantytime” című kampányvideó forgatásáról, aminek folytatásában várhatóan érdekes nők, plus-size modellek és nőnek öltözött férfiak is feltűnnek majd. Jordannek fiatal kora ellenére meglepően határozott elképzelései vannak a karrierjét illetően, ugyanis egy saját tévéműsort, illetve egy saját kollekciót is szeretne készíteni a jövőben.

Az új vezérigazgató szerint semmi baj nincsen azzal, hogyha egy kicsit szexi hatást kelt a fehérnemű- vagy harisnyareklámjuk, ezért nem is zárja ki annak lehetőségét, hogy majd provokatívabb anyagokkal is előrukkoljanak a jövőben. Mi egyenlőre nem érezzük azt a drasztikus változást, ezért kíváncsian várjuk az American Apparel további hirdetéseit. Addig nézze meg a galériában, hogy milyen kampányokkal kerültek a figyelem középpontjába az elmúlt években!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek