Az elmúlt évekhez képest idén feltűnően sok szó esik David Lynchről és munkásságáról, ami leginkább annak tudható be, hogy minden idők egyik legnépszerűbb filmsorozata, a Twin Peaks jövőre ünnepli 25. évfordulóját, melynek apropóján a napokban egy exkluzív anyagot is piacra dobnak a filmrajongóknak Twin Peaks: The Entire Mystery Blu-ray boxset címmel.
A 68 éves rendező állítása szerint az abszturditás az, ami a legjobban tetszik neki az életben, így meg sem lepődtünk, hogy a zenéléssel is kísérletező Lynch az új Twin Peaks lemez megjelenésével párhuzamosan egy sportmelltartókból, biciklis nadrágokból és leggingsekből álló kapszulakollekciót tervezett a wellness-szel, holisztikus egészséggel, fitness-szel, meditációval és egészséges táplálkozással foglalkozó cégnek, a Live The Processnek – írja a nőknek készített kollekcióról a dazeddigital.com.
Bár azt valójában nem tudjuk, hogy a rendezőnek érdemben mennyi köze lehetett a semleges, szürke és fehér színpalettán mozgó, virágmintás darabokhoz, de 100 és 200 dollár (22.885-45.765 forint) között mozgó kollekcióból származó bevétel egy részét jótékony célra fordítják a szervezők, méghozzá az erőszakos cselekmények áldozatait kívánják támogatni a Lynch féle szerelésekkel.
A rendezőben fantáziát látott idén a Kenzo két kreatívtervezője, Carol Lim és Humberto Leon is, akik már az őszi-téli kollekciókat felvonultató divathéten is Lynch egyik figyelemfelkeltő zenéjére húzták fel showjukat, amit egy Lynch által inspirált kollekció és kampány követett a sorban. A Kenzo immár a harmadik szezonban működik együtt az egyik kedvenc fotós párosunkkal, Maurizio Cattelannal és Pierpaolo Ferrarival, azaz a Toilet Paper alkotóival, akik ezúttal sem okoztak csalódást és stílusosan építették be Lynch misztikus világát a Kenzo és a Toilet Paper által megszokott miliőbe. Nézze meg a Guinevere Van Seenusszal és Robert McKinnonnal forgatott szürreális reklámot!
És ha már ezen túl van, nézze meg azt a szpotot is, amit a híres rendező a Louboutin körömlakkoknak forgatott: nagyon szép reklám, de ugye ön se gondolta volna, hogy a Radírfejet és az Elefántembert is jegyző Lynch egyszer majd cuki piros lakkok reklámozására adja a fejét?