Venezuelában gigamellű, New Yorkban szőrös próbababákkal sokkolnak

A dél-amerikai országban annyira rákaptak a plasztikai műtétekre a nők, hogy a ruhaüzletek kirakataiban álló babáknak is vékony derekat, hosszú lábakat és felpumpált melleket csinálnak az ezzel foglalkozó cégek. Az American Apparel pedig úgy döntött, hogy ezúttal dús fanszőrzetű műnőkkel kavar egy kis botrányt. Képek a nem mindennapi próbabákról a hajtás után!

A venezuelai babák egy Eliezer Álvarez nevű vállalkozó üzemében készülnek. És honnan jött az ötlet? A férfit nyomasztotta, hogy rosszul megy az üzlete, de észre vette, hogy a piac nem reagált a plasztikai műtéteknek köszönhető változásokra, így hát megalkotta ő a venezuelai álomhoz leginkább passzoló babákat. Álvarez számítása bejött, azóta a legtöbb üzletben, legyen szó egy olcsó ruhákat áruló butikról vagy az utolsó divat szerint készült holmikkal teli üzletről, ilyen próbababák vannak. 

A plasztikaforradalmár

Ahogy a New York Times írja, a plasztikai műtétek divatját egy Osmel Sousa nevű férfinak tulajdonítják, aki sokáig a Miss Venezuela választás elnöke volt. Az ő javaslatára műtette meg ugyanis az orrát az első Miss Venezuela, aki 1979-ben először nyerte meg az országnak a Miss Universe címet. "Ha van egy kis hiba, én kijavítom. Ha könnyen meg lehet oldani ezt műtéttel, akkor miért ne csinálnám" - mondta Sousa. A férfi szerint egyébként belső szépség nem létezik. "Ez valami olyasmi, amit a csúnya nők találtak fel, hogy igazolják magukat."

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

Kellett az önbizalomhoz

A szépségkirálynők és szépségversenyek leginkább a hetvenes évek legvégén és a nyolcvanas években játszottak igazán fontos szerepet Venezuelában, ugyanis megerősítették az ország önbizalmát, miután a hetvenes évek olajválságainak köszönhető szárnyalás után majdnem tönkrementek. A plasztikai műtétek egyébként nemcsak Dél-Amerikában ilyen elképesztően népszerűek, hanem például Dél-Koreában is, ahol az arcplasztikák nagyon felkapottak.

Az American Apparel megint nem bír magával

Melyik a döbbenetesebb?

És nemcsak a venezuelai próbababák különlegesek. A gyakran botrányos ötletekkel előálló American Apparel márka olyan babákat rakott ki a New York-i üzletének kirakatába, amiknek az imitált fanszőre átüt a bugyikon. Az ötlet tulajdonképpen bevált, mert mindenhol hírként szerepelt vele a cég, és az emberek megállnak nézelődni, fotózni - ha az üzletbe éppen nem is mennek be. A Huffington Postnak azt mondta a bolt egyik munkatársa, hogy ezekkel a babákkal a szexualitás nyerseségét és valódiságát akarják hirdetni, jelentsen ez bármit.

Oszd meg másokkal is!
Mustra