Molett és androgün modellel hirdet a Diesel

Lady Gaga egykori stylistja, Nicola Formichetti a közelmúltban Diesel Reboot néven elindította első projectjét művészeti igazgatóként a márkánál. Az innovatív kampány érdekessége, hogy a hirdetésbe bevonták az egyre dominánsabb, a trendekre nagy hatással lévő közösségi médiát is, így a fogyasztók a #dieselreboot hashtag beírásával új inspirációkat, videókat és friss képeket is feltölthetnek a márka Tumblr, Twitter, Instagram és Vine oldalára.

A 2013-as őszi-téli kampányba Formichetti a tipikus szupermodellek vagy csinos színésznők helyett szándékosan átlagos kinézetű modelleket választott. Az Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin által lőtt első húsz divatképen elsősorban New Yorkban élő, művészeti területen tevékenykedő modellek pózolnak, mint például a 22 éves, rózsaszín hajú, molett alkatú graffiti művész, Michelle Calderon, az androgün modell, egykori olimpiai úszó Casey Legler, a feltörekvő filmes hírében álló Helen Primack vagy a 23 éves fotós, zenész és kollázs művész, Benjamin Ackermann.

A szezon további részében feltűnnek majd többek között Olaszországban, Németországban és az Egyesült Királyságban élő modellek is a Diesel újragondolt kampánysorozatában – írja a wwd.com.

„Olyan embereket kerestem, akik kreatív módon tükrözik a sokszínűséget és nem kifejezetten szupermodell alkatok. Azt szerettem volna, hogy a kampány különböző karaktereket mutasson be, akik a maguk egyedi módján szépek” – mondta Formichetti a hirdetésről, mely nyomtatott formában a Vogue szeptemberi kiadásában debütál majd.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek