Kína fele nyitnak a magyar tervezők

Azt eddig is tudtuk, hogy a hazai tervezők egy befogadóbb és fizetőképesebb közönség reményében szívesen nyitnak a külföldi piac felé. Ezúttal Kína elsőszámú divattal foglalkozó PR cége a House of Danube-bal karöltve nyitotta meg Pop Up üzletét Pekingben, illetve Sanghajban, ahol a Je Suis Belle, Dori Tomcsanyi, Nubu és az Aeron márkák kollekcióit kívánják forgalmazni.

Az izgalmas ötlet a 2008 óta Magyarországon élő Mei Mei fejéből pattant ki, aki a londoni Central St.Martins elvégzése után több nemzetközi és hazai tervező befuttatásával is foglalkozott már.

A fejlődő ázsiai piacra tehát a neves divatházak mellett már a magyar brandek is felfigyeltek. Kíváncsiak vagyunk, milyen sikerrel szerepelnek tehetséges tervezőink egy idegen régióban, ahol például Vera Wang annyira félti szellemi termékeit a hamisítók elől, hogy 114400 forint vissza nem térítendő díjat gombol egy ruhapróbáért.

Oszd meg másokkal is!
Mustra