Kurt Cobaint idézi az első Saint Laurent kampány

A Vogue Hommes magazinban debütált a divatház új vezetője, Hedi Slimane első, Saint Laurent néven megjelenő kampányképe. A reklámfotó főszereplője az amerikai indierock együttes, a Girls egykori frontembere, Christopher Owens. A 16 éves koráig egy Children of God nevű szektában élő zenész olyan szupermodelleket vált a francia divatháznál, mint Mariacarla Boscono vagy Raquel Zimmerman.

A márka első kampánya az új logóval
A márka első kampánya az új logóval

A 43 éves kreatív vezető, Slimane maga kapta lencsevégre a félmeztelenre vetkőztetett, gyöngyös párnán megpihenő Owenst – a fotózás nem állt tőle távol, hiszen Los Angelesben töltött éveiben rengeteg rock koncertről lőtt hasonló fekete-fehér képet. A ruha nélküli, tetovált zenésszel készített kampány akár egy tisztelgésnek is vehető az Yves Saint Laurent múltja előtt: a képekkel Stefano Pilati utódja a márka híres, 1971-es parfümkampányát idézi, illetve a 2002-es M7 névre keresztelt illat promójára, és a 2000-ben betiltott Ópium parfüm reklámjára is hajaz, melyben Sophie Dahl félholt pucér nőként pózol.

A kultikussá vált YSL reklám
A kultikussá vált YSL reklám

A rock and roll ihlette, 15 fotóból álló kampányt a kusza, vállig érő hajú, Kurt Cobainra emlékeztető Owenssel hamarosan nyilvánosságra hozza a luxusmárka, a várva-várt első Saint Laurent kollekció pedig október elsején kerül majd a divatház polcaira – írja a vogue.co.uk.

Az angliában betiltott kampánykép
Az angliában betiltott kampánykép
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek