Szellemeket idéz az Agent Provocateur

Az Agent Provocateur idén sem változtat jól bevált szórakoztató és provokatív kampányain. Az őszi-téli promóció főszereplője az újra terhes Penelope Cruz gyönyörű húga, Monica Cruz. A "Wilhelmina: Show Your True Self” ( Wilhelmina: Mutasd meg az igazi éned ) névre keresztelt fülledt témájú kampány egy viktoriánus Londonban élő érzéki és titokzatos nő történetét meséli el, aki hipnotizálja és megbabonázza a közelébe férkőzőket.

Annak ellenére, hogy a 38 éves Penelope három évvel idősebb szexi húgánál, kísérteties kettejük hasonlósága. A hihetetlenül vonzó génekkel megáldott családtagok közösen is szerepeltek reklámplakáton, 2007-ben a spanyol Mangónak terveztek egy 25 darabos kollekciót, ugyanebben az évben egy leszbikus jelenettel lendítettek fiútestvérük popkarrierjén is. 2010-ben pedig Violett néven egy exkluzív kollekciót terveztek a svájci Vögele számára.

„ Ő egy profi táncos, egy nagyon szexi nő. Még sosem láttam így mozogni egy nőt sem” – foglalta össze Monicáról alkotott véleményét a fehérnemű márka kreatív igazgatója, Sarah Shotton.

A gazdag, részben sötét és a lila színpalettáján mozgó, nőies kollekció tervezésénél a hangsúly egyértelműen a csipkén, a fodrokon, az alakformáló fehérneműn és a teátrális, kicsit morbid és gótikus megjelenésen volt. A boszorkányos darabokat a tervező elmondása szerint Elizabeth Taylor 1968-ban forgatott erotikus tragédiája, a Titokzatos szertartás és Winona Ryder 1992-es alakítása a Coppola féle Drakulában inspirálták. Íme az elkészült kampányvideó Monica Cruz főszereplésével.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek