Babahotel-figyelő: Takács Panzió, Gyenesdiás

Babahotel-figyelőnk aktuális részében Vera írta meg, miért is érdemes a Balaton északi partja felé kanyarodni. Leírásából kiderül, kisebb helyeken is számíthatunk babaágyra, gyerekvédő rácsra a lépcső tetején vagy éppen megértésre két hangoskodó négyéves mellett.

Ha van olyan szálláshely, ahol a közelmúltban gyerekkel pihentél, írj róla az itt felsorolt kérdések segítségével, és nyerj egy családi hétvégét!

Hotelfigyelő, első rész: Kolping hotel, Alsópáhok

A Balaton észak-nyugati részén, Gyenesdiáson nyaraltunk a Takács Panzióban, ezt a szállást szeretném értékelni (és persze az eredményből ki fog derülni, hogy ajánlom is).

1. Gyerekbarát

Értékelés: 5/5 pont

Két 4 év alatti gyerekkel mentünk, és hát igen, hangosak voltunk... Mikor ezt – kicsit bocsánatot kérve – megjegyeztem, csak legyintettek, hogy nem is, mi csak érezzük jól magunkat. A gyerekekkel nagyon kedvesen beszélgettek, figyeltek rájuk, gyümölccsel kínálták őket, látszott, hogy szívből jön a pozitív hozzáállás.

2. Szolgáltatások

A panziónak saját medencéje van, kis pancsoló résszel a gyerekeknek (nyilván nem a mieinknek, azok csak a nagy vízbe voltak hajlandóak bemenni), az udvaron hinta és libikóka, gyerekágyat kaptunk, még az emeleti lépcső védelmét is megoldották egy kiságy rácsával (ők ajánlották fel, kérés nélkül). Bicikli kölcsönözhető gyereküléssel vagy utánfutóval (én pl. ingyen kaptam egy félórára). Nagyobbaknak van gyerekbicikli. A házban van ingyen wifi (mi még a házikönyvtárat is használhattuk, mivel a tulajdonos előző lakrészét kaptuk).

3. Ellátás

Nem kértünk, de így is gyakran kínáltak egy-egy itallal, amolyan ajándékként.

4. Programok

Értékelés: 5/5 pont

Kis(ebb) panzió révén animátor és hasonlók nem voltak, de Gyenesdiást csak ajánlani tudom: kalandpark, madárpark, vitorlázás, szuper strand. A közelben (kb. 20 km-es körben) Sümegi vár, Kehida élményfürdő, tapolcai tavasbarlang, Afrika múzeum, Western Park, Keszthely, Kis-Balaton...

5. Árak, egyebek

Értékelés: 4,5/5 pont

4 felnőtt és két kisgyerek egy éjszakára 17 600 Ft, ehhez kaptunk egy teljes lakrészt (2 szoba, nappali, étkező, konyha, fürdő, teraszok). A strand az utca végén, nem túl közel, de gyalog is elérhető. Tisztaság, illatos ágynemű, mindig rendelkezésre álló háziak.

6. Szubjektív

Értékelés: 5

Talán a legjellemzőbb (3,5 éves kisfiam mondta): "Ha legközelebb jövünk a Balatonhoz, akkor is erre a szállásra szeretnék jönni." Ennyi.

Remélem segítettem valakinek szállást választani.