Otthonosság luxuskivitelben: ez az ország legsokoldalúbb fürdővárosa

Greenfield Hotel

Gyógyvíz Magyarországon szerencsére sokfelé van. Igényeinknek és panaszainknak megfelelően igen széles választékból csemegézhetünk. Ha azonban a fürdőzés nemcsak gyógyászati célt szolgál, hanem egy családi nyaralást építünk rá, akkor fontossá válnak az egyéb szolgáltatások, körülmények is. És Bükfürdő ebben kiemelkedő.

Egy családi nyaralásnál nemcsak azt nézzük, van-e wellness, hanem azt is, hogyan tud a család összes tagja kikapcsolódást találni magának, azaz mit lehet még csinálni a fürdőzésen kívül, és bizony azt is, hogy a szálláslehetőségek és a szolgáltatások milyen minőségűek. Magyarán van-e legalább olyan komfortfokozat, mint otthon, sőt, ha lehet, még magasabb, hiszen mégiscsak nyaralunk.

A nyaralás a szállásnál kezdődik

Egyre többen vannak (vagyunk), akik nem úgy indulnak neki egy nyaralásnak, hogy a szállás mindegy, oda úgyis csak aludni megyünk. Egyrészt mert nem biztos, hogy jó, ha az embernek már az első éjszakán az jut eszébe, mikor mehet végre haza a saját kényelmes ágyába, másrészt gondolni kell arra is, hogy esetleg rossz lesz az idő, ne adj' isten végig esik. Nos, mi éppen ilyen végig esős időben jártunk Bükfürdőn, és azt kell mondjam, életem egyik legkellemesebb élménye volt.

A hotel, ahol a szó minden értelmében zöld a fal
A hotel, ahol a szó minden értelmében zöld a falBernat Benjamin Laszlo

A Greenfield Hotel Golf & Spában szálltunk meg, amely már az előzetesen nézegetett fotók alapján is a 21. századi otthonosság érzését és kényelmét ígérte, és élőben ezt még felül is múlta. Hihetetlen természetközeliség, jó ízlés, pasztellszínek, laza elegancia és pihepuhaság lengi körbe. Makulátlanul tiszta és az átlagosnál tágasabb szobák – ami már pluszpont egy kisgyerekes család esetében. És akkor még nem láttuk a különböző korcsoportokra kialakított játszószobákat!

A hotelt pasztellszínek, finom elegancia jellemzi

Mert igen, itt nemcsak kipipálták a családbarátságot egy játszószobával, hanem arra is gondoltak, hogy a gyerekek különböző korúak, ennélfogva különböző módon játszanak.

Ha már a játszószobánál jártunk, kipróbáltuk mellette a wellness exkluzív, csendes Spa & Harmony részlegét is, ami pedig kifejezetten a felnőttek számára lett kialakítva. Ez egy olyan kis oázis, amelybe korlátozott számú vendég léphet be, és ahol a nyugalomé, a relaxációé a főszerep: szaunákkal, jakuzzival, házi mozival.

A Greenfield golfpályája páratlan hazánkban

A Greenfield legfőbb vonzereje persze a golf. Itt található ugyanis Magyarország első 18 lyukú championship golfpályája, és talán nem túlzás azt állítani, hogy ez egyben hazánk legszebb golfpályája is. Az idilli környezet ideális terepet biztosít a sport kedvelőinek. Mi eső után, szeles időben vettünk részt egy gyorstalpaló oktatáson, és voltak kétségeim, vajon így élvezni fogom-e, de még fázva is rendkívüli élmény és magával ragadó látvány volt.

Most akkor fürödjünk is!

A szállodának van saját gyógykútja, és az exkluzív részlegen túl egy hatalmas wellnessközpontja is, amelyben medencék, szaunák, pihenők, szépség- és masszázsszolgáltatások várják az embert. Ehhez épül jelenleg egy 10 méter magas vízicsúszda, amely télen-nyáron használható lesz. Mindezeket összevetve megállapíthatjuk, hogy már maga a szállás rengeteget tesz hozzá ahhoz, hogy egy család minden tagja ki tudjon kapcsolódni és fel tudjon töltődni.

Spa & Harmony, ha csendes, elvonulós kikapcsolódásra vágyunk

De ha esik, ha fúj, Bükfürdőről nem mehet el az ember anélkül, hogy ki ne próbálná magát a fürdőt! A 14 hektáros parkban elterülő Bükfürdő Thermal & Spa gyógyvizes kútjai között találni olyat, amelynek az összes oldott ásványianyag-tartalma meghaladja a literenkénti 15 ezer mg-ot.

Bükfürdő gyógyvize egyedülállóan magas ásványianyag-koncentrátummal rendelkezik
Bükfürdő gyógyvize egyedülállóan magas ásványianyag-koncentrátummal rendelkezikBükfürdő Thermal & Spa

A gyógyvíz mozgásszervi, ízületi, urológiai és nőgyógyászati problémák, valamint csontritkulás és baleseti sérülések utókezelése során is hatásos.

A fürdő azonfelül, hogy páratlan gyógyvize van, változatos élményparkkal, Thermal Campinggel és világszínvonalú Medical Wellnesszel is büszkélkedhet. Az országban egyedülálló például a szénagőzfürdő, amelynek jótékony hatásait még úgy is élvezni tudtuk, hogy nem vagyunk kifejezetten gőzkedvelők. De érdemes megemlíteni a büki gyógyvízzel készült kozmetikumokat is, amelyek kitűnő példái a hagyományok újragondolásának.

Ilyen egy szénagőzfürdő
Ilyen egy szénagőzfürdőBükfürdő Thermal & Spa

A Thermal Campingnek a külföldiek körében olyan híre van, hogy két év kényszerű szünet ide vagy oda, az újranyitás reggelén másfél órával a meghirdetett időpont előtt már kígyózó kocsi- és lakókocsisor várt a bebocsátásra. A fürdőn belül minőségi éttermet, bisztrót és pékséget is találunk, hogy a kulináris élvezetekben se legyen hiány.

Itt a felnőttek is játszhatnak

Ha már kifürödtük, kigolfoztuk magunkat, és újabb ingerekre vágyunk, Bük még akkor is tud újat mutatni. A város számos rendezvénnyel készül a nyáron, ezek közé tartozik az Aratóünnep, a Strandok Éjszakája Hétvége és a város 15. születésnapjára tervezett ünnepi programsorozat. Büki tekergő néven kerékpártúrát is tehetünk büki nevezetességek érintésével az újonnan megépült kerékpárutakon – akik részt vesznek a túrán, azokat a gyógyfürdő kedvezményes fürdőbelépővel is várja.

Ha pedig a szabadtéri programoknak nem kedvez az idő, irány a Funcity! A Funcity jelenleg az ország leginnovatívabb szórakoztatóközpontja, amely ismeretlen univerzumokba repít. Az itt található VR-aktivitások közül a mi kedvencünk a Wonder Tour volt:

ez a különleges utazás úgy hat minden érzékünkre, hogy elhisszük, magunk is a történet szereplőivé váltunk.

A család férfi tagjainak érdekes lehet még a Thunder Race, ahol valódi F–1-es pilótaként érezhetik a száguldást egy versenyautó-szimulátorban, vagy a Turbocharger, ahol e-kart-pilótaként debütálhatnak. A legkisebbeket egészen biztosan rabul ejti a Magic World terepasztala, amelyen egy egész kis világ elevenedik meg mozgó életképekkel, járművekkel, turisztikai látnivalókkal – Pannonhalmától Fraknóig. A bátrabbakat Legolandet megszégyenítő aktivitások is várják, levezetésképpen pedig az egész család beülhet Bük új multiplex mozijába, merthogy az is helyet kapott az idén júniusban nyílt Funcityben.

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!