A szépség új szentélyét nyitotta meg a parfümjeiről ismert áruház

Notino Mammut 2.png

A Notinóról a legtöbb embernek a parfümök jutnak eszébe elsőként. A webáruházként is működő cég legutóbb megnyílt üzlete azonban arra hívja fel a figyelmet, hogy a szépségről sokkal átfogóbb módon gondolkodnak.

A szépség 21. századi szentélyeként tárja elénk a Mammut 2-ben nyílt új üzletét a Notino. A nyitóhétvégén a látogatók kipróbálhatták a virtuális tükröt és a bőrápolási diagnosztikát is, miközben közkedvelt, a magyar piacon újnak számító termékek között válogathattak.

A csapat hitvallása, hogy a szépség és annak ápolása önbizalmat ad és képes megváltoztatni az embereket, így mindenki számára elérhetőnek kell lennie.

Úgy érzik, aki szépnek érzi magát, könnyebben éri el a céljait, viszonzásul szebbé teszi a világot maga körül. Ezt képviselik az újonnan megnyílt üzletükben is, ahol illatszerek, különleges parfümök, bőr- és hajápolási, valamint sminktermékek, Dermocenter és Kérastase hajstúdió is várja a vásárlókat.

A polcokon többek között Dior- Dr. JART- +, Benefit-, Shiseido-, Maison Margiela- és Kérastase-termékek között válogathatnak az érdeklődők, és az exkluzív kínálat részeként a Novellista, a Souletto, a KORIKA és az Iconique kínálatát is megismerhetjük.

Ezeket is beszerezheted a frissen nyílt üzletből
Ezeket is beszerezheted a frissen nyílt üzletből

Minden látogató számára elérhető a 21. századi szépségápolás számos hiánypótló és úttörő szolgáltatása. Az AirParfume segít kiválasztani a számunkra legmegfelelőbb illatot. A Modiface 

speciális, virtuális tükrével fizikai tesztelés nélkül próbálhatjuk ki a különböző sminktermékeket,

igénybe vehetjük a Lancome Nexa bőrápolási diagnosztikai eszközét és Kérastase hajdiagnosztikát is.

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek