Hamisítatlan magyar ízek megfizethető áron: ezt kínálja a saját márkás Hazánk Kincsei termékcsalád

Lidl áruház

Számodra is fontos, hogy magyar termékeket vásárolj? Szereted a hagyományos hazai ízeket? Akkor a Hazánk Kincsei termékcsaládot neked találták ki!

A Lidl 17 évvel ezelőtt, 2004-ben nyitotta meg első áruházait Magyarországon. A vállalat – melynek filozófiája négy alapelven, a minőségen, a frissességen, az egészségességen és a kedvező áron alapszik – azóta is arra törekszik, hogy a fogyasztói igényeknek megfelelően sokféle minőségi, magyar árucikk kerüljön áruházainak polcaira, ezért nagy hangsúlyt fektet a beszállítói fejlesztésre, a kínálat folyamatos bővítésére. Ennek köszönhetően vásárlói már mintegy 3800 minőségi magyar termék közül válogathatnak.

Miért éri meg magyar termékeket vásárolni?

A Lidl Magyarország által kínált magyar termékek megbízható alapanyagokból, kiváló minőségben készülnek, ráadásul megvásárlásukkal nemcsak a hazai termelőket és a munkahelyek védelmét, illetve ezáltal a hazai gazdaságot támogathatod, hanem csökkentheted ökológiai lábnyomod, mivel az árucikk rövidebb szállítási útvonalon érkezik meg a termőföldről az asztalodra. Mindemellett az sem elhanyagolható, hogy garantáltan friss alapanyagokhoz juthatsz. A diszkontlánc a tudatos döntés meghozatalában is segítségünkre van, ártábláin külön védjegy jelöli „Jó választás a hazai” szlogennel a magyar, a hazai, valamint a hazai feldolgozású élelmiszereket.

Hogyan kerülnek a hazai termékek a polcokra?

A vállalat annak érdekében, hogy minél több hazai terméket kínálhasson, 8 évvel ezelőtt elindította a „Lidl a magyar beszállítókért” elnevezésű programját. Ehhez azóta közel 450 hazai termelő, kkv és nagyvállalat csatlakozott. Ezeknek az együttműködéseknek köszönhetően a vásárlók közel 3800 hazai termék közül válogathatnak, sőt a folyamatos termékfejlesztések lehetővé teszik azt is, hogy minden igényt kiszolgáljanak. Az áruházlánc hatékony logisztikai rendszere révén az áruk lényegesen gyorsabban és rövidebb útvonalon kerülnek az áruházakba, a zöldségek és gyümölcsök esetében például egyenesen a termőföldről, akár a betakarítástól számított 24 órát követően a vásárlók kosarába kerülhetnek.

A Lidlnél nagyon komolyan veszik, hogy friss áruk kerüljenek a polcokra
A Lidlnél nagyon komolyan veszik, hogy friss áruk kerüljenek a polcokraLidl Magyarország

A diszkontlánc olyannyira komolyan veszi a magyar beszállítók felkarolását, támogatását, hogy az elmúlt évek alatt több rendezvénysorozaton – a Lidl Akadémia és a Lidl Akadémia Pluszon – keresztül személyesen is megismerkedett és egyeztetett az érdeklődő vállalkozások képviselőivel. Bemutatta számukra a Lidl által kínált lehetőségeket, sőt, a csatlakozáshoz is segítséget nyújtott szakmai előadásokon keresztül és egy ingyenesen biztosított, rendkívül komplex, minden részletre kiterjedő beszállítói kézikönyvvel. A beszállítók számára az is nagy potenciált jelent, hogy a program segítséget nyújt a külpiacra jutásban is, ami a magyar gazdák biztosabb megélhetéséhez és a hazai gazdaság élénkítéséhez járul hozzá.

Az áruházlánc kapui ugyanakkor továbbra is nyitva állnak minden érdeklődő előtt, és azt is rendszeresen hangsúlyozza, hogy a kisebb vállalkozások termékei is felkerülhetnek a polcokra.

Mi a saját márkás termékek előnye és sikerének titka?

Bevásárlás során mindannyiunk számára fontos, hogy ne csak jó minőséget kapjunk, de a lehető legjobb áron jussunk hozzá. Erre nyújtanak kiváló megoldást a saját márkás termékek. A Lidlnél minden árucsoportban megtalálhatóak és a vállalat kifejezetten büszke saját márkás kínálatára, melyben számos prémium minőséget képviselő termék található. Ilyenek például sajtkülönlegességek vagy a magas hústartalommal rendelkező Pikok Pure termékcsalád tagjai, melyek természetes összetevőkből állnak, ízfokozó- és tartósítószer-mentesek. De idesorolhatóak az állandó kínálatban elérhető steak- és vadhúsok, a saját márkás Deluxe és a Hazánk Kincsei termékcsalád is. A kiváló minőséget pedig a vevők elégedettsége és visszatérése, a fogyasztók és a szakma képviselői által megszavazott díjak, valamint a termékek független teszteken elért eredményei is igazolják.

Hogyan született a Hazánk Kincsei termékcsalád?

A fent említett saját márkás, magyar beszállítóktól származó árucikkekre kiváló példa a Hazánk Kincsei termékcsalád, melyet 5 évvel ezelőtt kifejezetten a magyar tradíciók megőrzése érdekében hozott létre a Lidl. A termékcsalád tagjai a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, és kivétel nélkül hazai termelőktől, beszállítóktól származnak. Ma már közel 100 árucikk tartozik a családhoz, melyek között megtalálhatóak a különféle szalámik, kolbászok, a méltán népszerű szatmári almalé, a különféle száraztészták, savanyúságok, a kecskeméti darált csípős paprika, de például gyorsfagyasztott lángostészta és kézműves szappan is kapható. Emellett szintén elérhetőek a magas minőségű tej és tejtermékek is. A Hazánk Kincsei zselici tejtermék családja (tej 3,6%, tejföl 25%, kefir 3,6%) például elnyerte idén a rangos Érték és Minőség Nagydíjat is. A zselici tejtermékek különlegességét a kiváló minőségű tej adja, ami annak köszönhető, hogy a zselici dombságnál található az ország legnagyobb ősgyepe, amely 15-féle gyógynövényt tartalmaz, és ezzel a gyógynövényes ősgyeppel táplálják a szarvasmarhákat.

A Hazánk Kincsei tejtermékek
A Hazánk Kincsei tejtermékekBaksa Gabor/Lidl Magyarország

A márka nemcsak megkönnyíti a tudatos fogyasztói döntést, hanem garanciát jelent arra is, hogy kiváló hazai árucikkeket veszünk le a polcokról. A termékek egyedi csomagolásuknak köszönhetően már messziről felismerhetőek, és a magyar népmesék világát idézik. A Hazánk Kincsei márka sikerét jól mutatja, hogy 2021-ben harmadik alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat Innovatív Márka kategóriában, és idén először a Kiváló Fogyasztó Márka díjat is kiérdemelte.

A cikk a Dívány és a Lidl Magyarország tartalmi együttműködésének keretében valósult meg.

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Mustra