Egynapos nyári családi kiruccanás, shopping és egy jó Sacher, hogy hangzik?

pandorf1

Ha a család szívesen kiruccanna egy napra valahová a közelbe, külföldszagot szeretnénk szívni, de nincs sok időnk, felfrissítenénk ruhatárunkat, vagy csak feldobnánk egy-egy márkás darabbal, esetleg esküvőre készülve a megfelelő outfitet keressük, netán csak egy finom, autentikus osztrák Sacherre fáj a fogunk, kellemes kikapcsolódás lehet Parndorf. Az árkádok kínálta árnyékban kirakatokat nézegetve sétálni, kedvezményesen shoppingolni szép környezetben, sütizni, kávézgatni, míg a kisebbek a játszótéren játszanak – mind adott a Budapesttől bő két óra alatt, már menetrend szerinti buszjárattal is megközelíthető Parndorfban.

A kezdetek

1998-ban, ahogy mondani szokták, a semmi közepén egyszer csak színpadi díszletre emlékeztető, egyforma barokkos házikók kezdtek kinőni a fűből, a fagyis színpaletta minden árnyalatában, azzal a céllal, hogy egy elit designer outlet-centrumot létesítsenek. Azóta is folyamatosan növekszik a létesítmény, amely elérte az évi 6 millió vásárlót, annak ellenére, hogy eleinte sokan még meg is mosolyogták az ötletet. 

Mindez mára virágzó üzlet, látványosság, családi program, kirándulóhely, amely még a pandémia alatt is viszonylag nyitott, biztonságos vásárlási lehetőség volt. 

Nem is beszélve azoknak a nagy márkáknak az előkelő üzleteiről, amelyek máshol közel s távol nem találhatók meg,

s amelyek, igazodva a center célkitűzéseihez, minőségi termékeiket csökkentet áron kínálják vásárlóiknak. Ráadásul a komplexum gazdasági és társadalmi szerepvállalása is jelentős:

a régió legnagyobb munkaadó bázisa a Parndorf Designer Outlet.

A több mint 160 üzlet kétezer embert foglalkoztat. A dolgozók legalább 30%-a magyar ajkú, akik jelentős része Győr-Moson-Sopron megyéből ingázik.

A közönség

Egy teljes napot is könnyen el lehet tölteni, kellemes ebéddel, sétálgatással, nézelődéssel, költekezni sem muszáj
Egy teljes napot is könnyen el lehet tölteni, kellemes ebéddel, sétálgatással, nézelődéssel, költekezni sem muszáj

A magyar alkalmazottak jelentős számának folyamatos fenntartása szintén szándékos célkitűzés, a center ugyanis az osztrák vásárlóközönség mellett nagyban számít a magyar és szlovák látogatókra is, így az összes vevőközönség 15%-át kitevő magyar vásárlók anyanyelvű kiszolgálásban részesülhetnek a legtöbb üzletben, a szlovákok ugyanígy.

A negyed évszázados siker egyik legjobb fokmérője, hogy míg a legnagyobb presztízsű brandeket egyre nehezebb egy-egy centerbe becsábítani, addig a Parndorf Designer Outlet folyamatosan bővül és gyarapszik, luxusmárkás üzleteik egyre nagyobb számban és méretben nyílnak. A Karl Lagerfeld shop például szintén egy aprócska üzletből nőtte ki magát, jelenlegi méretével az egyik legnagyobb európai üzletükkel büszkélkedhetnek itt.

A minőség

A minőség és a luxusvásárlás élményének szem előtt tartása mindig is a főbb célkitűzések között szerepelt, így az egyik legnagyobb cukrászda a center közepén az utánozhatatlan és igazi Sacher-tortát kínálja, mely 1830 óta boldogítja az édes szájú osztrák és nemzetközi közönséget. 

A valódi, titkos receptúra alapján készülő Sacher előállítása 34 lépésből áll, melyből mindössze két lépés gépiesített,

az összes többi mind kézi eljárás során tökéletesedik.

Kiváló családi vagy barátnős program lehet két üzlet között megkóstolni az igazi Sachert
Kiváló családi vagy barátnős program lehet két üzlet között megkóstolni az igazi SachertJoaquin Corbalan / Getty Images Hungary

A minőség másik záloga az a néhány ember, akik feladata naponta többször betérni a Designer Outlet minden üzletébe, és ellenőrizni a minőséget, azt a high standardet, amit nyújtani kívánnak a vásárlóközönségnek. Mindezek mellett kertészek gondoskodnak a szabadtéri területek folyamatos széppé tételén, karbantartásán, a növények gondozásán.

Mit is takar az outlet kifejezés?

Kisebb és nagyobb társasággal is jó program lehet a parndorfi kiruccanás
Kisebb és nagyobb társasággal is jó program lehet a parndorfi kiruccanás

A center és a márkák rendszeres kommunikációjának köszönhető intenzív együttműködés 30%-kal csökkentett árakat jelent a legtöbb árusított terméknél, amelyek azonban a márka sztenderd szintjének megfelelő minőségűek a kedvezményes ár ellenére. Ha mégis B kategóriás terméket kínál egy kereskedés, azt külön fel kell tüntetnie az árun, ami további árcsökkenéssel járhat.

A legtöbben luxusdivatmárkákat felkeresni érkeznek a centerbe, de a vezetés törekszik arra, hogy kedvelt úti cél maradjon a nézelődni, kirándulni, utazni, levegőzni és minőségi élményben részesülni vágyó közönség számára is. Ennek a fontos törekvésnek a része az is, hogy ma már nemcsak a saját autóval érkezők élvezhetik Parndorf prémium hangulatát, hanem a korábbi, átszállásos vonat kínálta megközelítés mellett ma már közvetlen buszjárattal is megközelíthetik a centert a magyar vásárlók a Flixbus menetrend szerinti bécsi járatainak egy részével.

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek