Finom és egyszerű diétás reggeli nyugis vasárnapokra

Finom, tápláló és egyszerű reggeli összeállítás, csak hogy a karácsonyi hangulat is meglegyen!

Hozzávalók 1 személyre:

  • 1 db alma (1 közepes és egy negyed)
  • 1 evőkanál méz
  • 100 ml apró szemű zabpehely
  • fahéj ízlés szerint
  • mazsola ízlés szerint
Recept idők

Elkészítés:

A közepes almát felkockázzuk, majd a vízzel, a mézzel és a fahéjjal felrakjuk forrni egy kisebb fazékba fedővel letakarva. Ha összepépesedett, elkeverjük a zabpehellyel, szeletelünk rá almát, teszünk rá egy kis fahéjat és pár szem mazsolát.

Még több recept

Próbáld ki ezt az egyszerű, meggyes sajttortát kekszek helyett mandulalisztes tésztával!

Nálunk mandulaliszt dúsítja az édes kekszeket ebben a sajttortában, amit aztán egy könnyű sajtkrémmel és meggyes gyümölcsraguval dobtunk fel.

február15., 11:20

Brokkolis lepénykék: húsmentes finomság glutén- és tojásmentesen

Ez a low carb brokkolis lepény lehet előétel, főétel, köret vagy snack is akár.

február18., 12:04

Csokitorta liszt nélkül, cukor nélkül

Nagyon csokis torta, ráadásul gluténmentes, cukormentes, szóval fogyasztása bűntudatmentes.

február17., 09:20

Illatos, citromos vegán süti gluténmentesen

Ha csak egy órád van sütni, a kevert süti mindig jó választás. Az előkészítés 15 percet vesz igénybe, fél óra sütés, pár perc hűtés, és kész is az egyszerű, mégis isteni, illatos citromos süti. Ráadásul gluténmentes, tojásmentes, vegán és cukormentesen is elkészíthető.

február17., 10:40

Ez legyen nálad, ha egészségeset nassolnál: mogyoróvajas falatkák vörös áfonyával

Van az úgy, hogy nincs idő főzni, sőt, néha még arra sem, hogy az ember megálljon enni valahol. Az ilyen napokon jönnek jól a rossz döntéseket megelőző házi energiaszeletek vagy ezek a tartalmas, mogyoróvajas falatkák.

február14., 12:00

Libanoni csirkewrapok – könnyű ebéd, amit a munkahelyedre is magaddal vihetsz

Egy-egy jó kis mexikói hangulatú wrap otthon is egyszerűen összedobható, nem igényel nagy konyhai szakértelmet.

február14., 10:40

Mustra