Divathírek: Palvin Barbi bugyit, Cindy Crawford a Reservedet reklámozza

Zajlik az élet a divatvilágban: rasszista kommentek miatt visszavonták a Budapest-pólót, San Franciscóban pedig betiltották a szőrmekereskedelmet.

Míg múltheti összefoglalónkban inkább a királyi család nőtagjai voltak túlsúlyban addig ezen a héten magyar modellről, veterán szupermodellről, a BP Shop bakijáról valamint Beyoncé hat éves lányának újabb puccparádéjáról olvashatsz. Részletek a hajtás után!

Palvin Barbara fehérneműt reklámoz

Hazánk egyik legismertebb modellje nemcsak fürdőruhát népszerűsít a szezonban, hanem luxusfehérneműt is. Méghozza az egyik legmegosztóbb márkának, az Agent Provocateurnek. A Joseph Corré (Vivienne Westwood fia) és Serena Rees alapította brand legújabb kisfilmjét az ismert videoklip rendező, Anton Corbijn készítette a vidéki, nudista szállóba ellátogató modellről és a pucér alkalmazottakról. A márkánál szeretik a pikáns reklámokat, az elmúlt években hirdettek már dögös háziasszonyokkal és gruppenszexszel is. Kattintsatok a videóra és nézzétek meg Palvin Barbara legújabb munkáját!

San Franciscóban betiltották a szőrmekereskedelmet

A Business of Fashion információi szerint a szőrmeáru kereskedők 2020. január 1-ig árulhatják meglévő, március 20-ig a berendelt készleteiket. Ezután nem lesz kifizetődő törvényt sérteni, mivel azt 1000 dollárig, nagyjából 252 ezer forintig terjedő bírsággal büntetik majd.

GettyImages-935895480
Fotó: Justin Sullivan / Getty Images Hungary

“Évente több, mint ötvenmillió állatot ölnek le világszerte a divatipar kiszolgálására” – nyilatkozta a döntést kezdeményező Katy Tang, akivel egyetért a Direkt Action Everywhere állatvédő csoport egyik alapítója, Wayne Hsiung is, aki “történelmi jelentőségű” döntésnek nevezte a város döntését. Szerinte ez a példa globálisan megváltoztatha majd az állatok védelmével kapcsolatos törvénykezést a közeljövőben. A törvény egyébként körülbelül ötven üzletet érint San Francisco belvárosában, a zálogházak, vintage boltok, használt ruha üzletek és nonprofit vállalkozások továbbra is árulhatnak majd szőrmét a városban. A közelmúltban az olyan ismert divatházak is leálltak az igazi szőrme gyártással, mint például a Gucci vagy a Versace

Cindy Crawford a Reserved új arca

Kétségtelenül jól nyomul az 1998-ban alapított lengyel fast-fashion márka, akik tavaly ősszel Kate Mossal, idén tavasszal pedig a másik nagyágyúval, az 52 éves Cindy Crawforddal népszerűsítik árujukat.”Ismertem Gordon korábbi munkáit, izgatottan vártam, hogy mit talál ki számomra. Tetszett, hogy van egyfajta nosztalgia a '80-as évek felé, ám mai, humoros megközelítéssel. Kimozdított a komfortzónámból ezzel a táncolással” – olvasható Cindy Crawford véleménye a hivatalos sajtóközleményben.

A kampányfilmet Gordon von Steiner  rendezte, aki ismert név a szakmában, készített már reklámfilmet többek között a Louis Vuittonnak, a Diornak és a H&M-nek is. A videóban feltűnik a szintén a 80-as években játszódó Stranger Things című sorozat sztárja, Dacre Montgomery és Eric Roberts is. 

A klipben látható világos rózsaszín nadrágkosztümöt egyébként már beszerezhetitek a márkaboltokban, a blézer 12 995 forintba, a pantalló pedig 8995 forintba kerül.

Rasszista kommentek miatt vonták vissza a Budapest-pólót

Az egész balhé ott kezdődött, hogy egy limitált szériás, Multikulti névre keresztelt kollekciót dobott piacra a BP Shop, aminek 3990 forintos pólóin a Budapest felirat kínaiul, oroszul és arabul is olvasható. Illetve az utóbbi már nem, mivel a rasszista kommentelőknek köszönhetően azt inkább beszedték a polcokról.

78OsYGrlV7P8Cu9gs
Fotó: bpshop.hu

“Kedves Vásárlóink,

A hétvégén piacra dobtunk egy extra limitált szériás kollekciót, ami a multikulturális, világváros Budapestet hivatott hirdetni. Mi a BP Shopnál mindannyian hiszünk a boldog és békés együttélésben, abban, hogy minden kultúra ugyanolyan szép és jól megférhet egymás mellett... Megdöbbenéssel fogadtuk ma este a hírt, hogy többen rasszista megjegyzéseket és ízléstelen vicceket társítottak a kollekció arab feliratos darabja mellé.

Természetesen teljes mértékben elhatárolódunk minden ilyentől és roppant csalódottak vagyunk miatta, azt gondoltuk, hogy akik ezt a márkát szeretik és viselik, nyitottabbak és békésebbek ennél. Úgy látszik, ennek még nem jött el az ideje és talán mi is lehettünk volna megfontoltabbak, úgyhogy ezennel a terméket kivontuk a forgalmazásból és elnézést kérünk mindenkitől akit emiatt bármiféle probléma ért.

Azt gondoltuk, hogy a márka elmúlt hét éve alatt bizonyítottuk, hogy közös értékeink ápolása kiemelkedően fontos dolog számunkra, ezért ezúton szeretnénk megkérni mindazokat, akik ezt az üzenetet félreértelmezték: hozzák vissza az említett megvásárolt termékeik hozzánk, a többieknek pedig akik úgy gondolják, természetesen cseréljük a terméket vagy visszaadjuk az árát. Nagyon sajnáljuk a dolgot. A BP Csapata” – olvasható a márka szomorúan végződő Facebook posztjában. Megosztotta a BP Shop táborát az eset, voltak akik szerint felháborító, hogy ilyen időkben, mikor éppen migránsok igyekeznek elfoglalni hazánkat ilyen pólókat dobnak piacra, míg másoknak az nem tetszett, hogy a márka ennyire komolyan vette a rasszista kommentelők "problémáit". Te mit gondolsz? Szavazz!

Szerintem...

  • Mi az a BP Shop 143
  • Nem kellett volna figyelembe venni a rasszisták véleményét 138
  • Sajnálom, hogy ilyen helyzetbe kerültek 72
  • Korrektek, hogy beszedték a pólót 38

Beyoncé és lánya megint kicsípte magát

Azt már eddig is tudtuk, hogy nem a celebgyerek a legszerényebb 6 éves a környéken, így végülis nem is kellett volna meglepődnünk azon, hogy anyjához hasonlóan egy arany ruhában és hozzáillő arany bukósisak fejdíszben pózolt a második alkalommal megrendezett Wearable Art gala nevű rendezvényen Los Angelesben.

Beyoncé (@beyonce) által megosztott bejegyzés,

Persze a felhozatalt elnézve anyja és lánya nem is lógott ki annyira a sorból. A galériára kattintva megnézheted a legkülönösebb estélyiruhákat, melyek várhatóan nem fognak szembe jönni a közelgő vörös szőnyeges eseményeken a szezonban.

Blogmustra