Divathíreink: olcsóbb üzletláncot indít a H&M

A magyar Daalarna menyasszonyi ruhája a legjobbak közé került, Paris Hilton pedig Kim Kardashian lett.

Heti összefoglalónkból kiderül, hogy mi a H&M legújabb mesteri terve, mutatjuk, hogy milyen egy megfizethető vörös szőnyeges estélyi, de olvashattok a Je Suis Belle legújabb projektjéről és az esküvői ruhákban erős Daalarna nemzetközi sikereiről is. Izgalmak a hajtás után!

Nem mindenki tipeg milliós ruhakölteményekben a vörös szőnyegen

Ciki, de elmentünk az Orange is The New Black című Netflix sorozatból ismert Taryn Manning mellett, mikor a SAG-díjátadó legszebb ruháiról készítettünk összeállítást. A Daily Mail. co.uk hívta fel a figyelmünket a klasszikus szabású fekete estélyire, ami a szokásos dizájnerruhákhoz képest jóval kevesebbe, mindössze 200 dollárba, körülbelül 49.500 forintba került. Az pedig külön vicces, hogy a 39 éves színésznő állítólag nem is tudott róla, hogy valójában “csak” ennyibe került az öltöztető által kiválasztott Adrianna Papell darab. Persze az efféle húzások mindig nagyon közkedveltek a közösségi oldalakon élők körében, pedig a színésznő cipője és ékszerei valószínűleg már jóval többe kerültek.

Íme az "olcsó" szalagavatós ruha.
Íme az "olcsó" szalagavatós ruha.Dan MacMedan / Getty Images Hungary

Nézd meg a Je Suis Belle és a Dollár Papa Gyermekei közös munkáját!

Hazánk egyik legizgalmasabb márkájától, a Je Suis Belle-től nem áll távol a kortárs művészekkel való együttműködés. Ezúttal Kiss - Végh Emőke és Ördög Tamás színházi műhelyével, a Dollár Papa Gyermekei-vel kollaboráltak a Lúcia tojásai néven futó projekt erejéig. A közel negyed órás kisfilmben nők beszélgetnek egymással az élet nagy dolgairól, természetesen tetőtől-talpig Je Suis Belle-ben. Kattintsatok!

Kim Kardashian vs. Paris Hilton

Emlékeztek még Kanye West kamupaparazzis kampányára, amiben a túlárazott Yeezy cuccokban flangáló nejét (ki mást?) olyan hétköznapi feladatok ellátása közben kapták le, mint a kocsiból való kiszállás vagy tankolás? Szerencsére West marketingesei tudják, hogy mivel kell még nagyobb hájpot csapni a cég körül, gondoltak egy nagyot és a Yeezy Season 6 névre keresztelt kampányt megcsinálták Westné egykori kebelbarátnőjével, Paris Hiltonnal is, aki ezúttal tényleg munka közben látható a fotókon. Adja magát, hogy feltegyük a kérdést, kinek áll jobban a semmilyen játszós?

Kinek áll jobban a tréning gatya és a sportmelltartós top?

A magyar Daalarna tervezte a tavalyi év egyik legszebb menyasszonyi ruháját

Míg a feltörekvő magyar tervezőt, Wirth Abigailt beválogatták a Vogue Talents 10 finalistája közé, addig a Benes Anita által vezetett Daalarna egyik csipke és tüll ruháját a 2017-es év 10 legszebb menyasszonyi ruhája közé választotta az ausztrál Hello May magazin, aminek köszönhetően a magyar márka olyan ismert divatházakkal került egy lapra, mint például a Victoria Beckham vagy a Chloe.

A márka Ballet kollekciójában található ruhát egyébként a Daalarna sydney-i partnerszalonjában, a Hope x Page-ben szúrta ki a menyasszony, akinek nagy napjáról egy külön anyag is bekerült az esküvőkre specializálódott lapba.

Ez a ruha került be a legjobbak közé.
Ez a ruha került be a legjobbak közé.Facebook.com / Daalarna

Új üzletláncot vet be a H&M

Az Index.hu a napokban számolt be arról, hogy új, még olcsóbb üzletláncot indít a hazánkban is közkedvelt fashion-fashion márka, a H&M-ben. A döntés oka elsősorban annak tudható be, hogy az Inditex-el ellentétben nem zárt valami jó évet a márka, ami miatt 170 üzlet bezárását tervezik, de ezzel párhuzamosan a feltörekvő piacokon körülbelül 390 új üzletet nyitnának.

GettyImages-902649744
Michele Tantussi / Getty Images Hungary

A tervek szerint Afound lesz az új brand neve, itt azokat a megmaradt készleteket árulnák, amiket a H&M-nél vagy más láncoknál nem tudtak elpasszolni. Az első Afound butikok még 2018-ban megnyitnak Svédországban, sőt várhatóan a webáruház is beindul még ebben az évben, mi pedig kíváncsian várjuk az elmúlt évek egyik legsikeresebb vállalkozásának legújabb húzását.

Oszd meg másokkal is!
Mustra