Újra divat a vastag hajgumi: menő vagy ciki?

Nem ússzuk meg, tényleg ez a 2018-as év egyik alapkiegészítője! Mit gondolsz az új őrületről? Szavazz!

Reneszánszukat élik a nyolcvanas évek trendjei, így várható volt, hogy egy ponton felbukkan a vastag hajgumi, amit egyesek úgy akarnak eladhatóbbá tenni, hogy viccesen “Hair Cloud” néven árulják azt. Tehát könnyen elképzelhető, hogy az idétlen zoknimániát a túlárazott, nosztalgikus hajgumik követik majd a sorban, ennek szele pedig már most érezhető a luxusmárkák és a megfizethő fast-fashion boltok divatanyagaiban és kínálatában.

Az Urban Outfitters például szaténnal és bársonnyal bevont hajgumikat árul 12 dollárért (kb. 3000 forint), a csinos blúzaikról ismert francia Maison Cléo pedig minden online megrendeléshez egy ingyen hajgumit küld vásárlóinak. A Szíj Melinda szatyrot és a kék Ikeás zsákot újragondoló Balenciaga sem hagyta ki a könnyű pénzkeresési lehetőséget, 2018-as nyaralós kollekciójába építette be a báránybőrből készült kiegészítőt, amiért közel 200 dollárt (kb. 51 ezer forint) fognak majd kidobni a hülyének nézett divatmániások. De ennél azért olcsóbban is beszerezheted, az Etsy.com és az Amazon.com oldalán ötös-hatos pakkban árulják és 12.99 dollárt (kb. 3300 forint) kérnek érte.

A Wwd.com szerint a polgárpukkasztó, szoftpornós hirdetéseiről ismert American Apparel  2010-ben már ment egy kört a feltűnő hajgumikkal, bár nyolc évvel ezelőtt valószínűleg inkább csak az újrahasznosítási lázat akarták ezzel meglovagolni.

Nem sokkal később, 2013-ban a közösségi média tanácsadóként ismert Kata Hicks és Ruthie Friedlander divatszerkesztők is láttak benne fantáziát, indítottak is egy szatirikus hangvételű Insta oldalt @ScrunchiesOfInstagram néven. Ez pedig már tényleg csak pár kattintásra lehetett Demna Gvasaliának (a Balenciaga tervezője) hogy piacra dobja az év legújabb státuszszimbólumát, a hajgumit. Te mit gondolsz a 80-90-es és a korai 2000-es évek egyik alapkiegészítőjéről, menőnek vagy cikinek találod? Szavazz!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek