Profin használja az Instagramot a Nanushka

És ezzel valószínűleg elég nagy előnyt is szerez hazai kollégáihoz képest. Most például bekerült a Fashionista.com feltörekvő márkákat bemutató anyagába.

A Fashionista.com készített egy listát azokról a feltörekvő márkákról, melyek különösen jól pörgetik magukat az Instagramon, arról nem is beszélve, hogy megfizethetőek is (mihez képest?). Ez önmagában még nem lenne annyira érdekes, ha nem került volna be a gyűjtésbe hazánk egyik legismertebb brandje, a Nanushka, melyet olyan ígéretes vállalkozásokkal említenek egy lapon, mint az I.AM.GIA, vagy a W Concept. A hajtás után mutatjuk, hogy milyen remek alternatívák vannak arra az esetre, ha már unnád a Zara féle olcsó koppintásokat – Nanushka és társai!

Nanushka

Az online divatmagazin szerint Nanushkáék ügyesen elkapták az Instagram lényegét, egyszerre lazák, trendik és még a nevük is jól cseng, nem véletlenül van közel 70 ezer követőjük a képfeltöltő oldalon. A 2005-ben alapított márkát tavaly az amerikai Harper's Bazaar is emlegette, de sokat dobott hírnevükön az is, hogy napjaink egyik legkelendőbb reklámarca, Gigi Hadid egy Sándor Szandra (a Nanushka tervezője) által tervezett spagettippántos fekete ruhát viselt Jimmy Kimmel műsorában. Persze a Nanushka ruhák nincsenek Zara áron, a felsők átlagosan 54 ezer forint körül mozognak, a szezon slágerének kikiáltott teveszín kabát pedig 192 ezer forint az egyre nagyobb ismertségre szert tevő magyar márkánál.

Think pink** Sandra in our MOLO sweater #nanushka

Una publicación compartida por NANUSHKA (@nanushka) el

Pomelo

Árban eggyel jobb alternatíva a Zara-függőség kezelésére a bangkoki és szöuli dizájnereket összegyűjtő Pomelo webáruháza, ahol a praktikus sportcuccok mellett elegánsabb darabokat és szezonális külünlegességet is találtok. Az ázsiai kiskereskedő is tudja, hogy mi kell az instagramozóknak, nem véletlenül követik őket 215 ezren az oldalon, bár az áraik is barátiak, egy rózsás pólóért 19 dollárt, körülbelül 4900 forintot, egy csíkos blézerért 50 dollárt, körülbelül 13 ezer forintot kérnek.

Relaxing like real rebels do @katepurk

Una publicación compartida por Pomelo (@pomelofashion) el

I.AM. GIA

Annak ellenére, hogy Alana Pallister csak hat hónappal ezelőtt indította el streetwear vonalon mozgó márkáját, ruháiba mégis könnyű belebotlani az Instagramon, ami többek között annak is betudható, olyan hírességek rajonganak a GIA féle darabokért, mint Bella Hadid, Cindy Crawford kamaszlánya, Madison Beer énekesnő vagy Kourtney Kardashian, aki családjával együtt valóban stílust váltott az elmúlt szezonban. Szóval nagyon beindult a szekér a 296 ezer Insta követőt számláló I.AM.GIA-nak, most érdemes tőlük rendelni, mert könnyen elképzelhető, hogy jövőre már nem 84 dollárt (kb.21.900 forint) kérnek majd egy bő gatyáért, hanem dupla vagy tripla annyit.

GIA | @kourtneykardash in the cobain pants | online now | # IAMGIA

Una publicación compartida por I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) el

W Concept

A koreai kiskereskedést 2006-ban alapították azzal a céllal, hogy bemutassák a világnak a helyi feltörekvő tervezők legújabb projektjeit, koncepcióit. A terv bejött, mára már nemcsak női, hanem férfi kollekciókat, cipőket és kiegészítőket, valamint szépségápolási termékeket is lehet rendelni az oldalról átlagosan 300 dollárért, körülbelül 78 ezer forintért. A letisztult, mininalista stílust képviselő W Concept posztjaira jelenleg 27,5 ezren kíváncsiak az Instagramon, bár még csak három szezonnal ezelőtt kezdték el használni az Instát, ahonnan az amerikaiak már vásárolhatnak is, ha akarnak.

Happy Friday! @fengwanstheorem looking cheerful in @en_or_ Waist Line Jacket #influencer #friday #blazers #falljackets #plaid #check

Una publicación compartida por WCONCEPT (@wconcept) el

Mijeong Park

Első, de második ránézésre is inkább New York-inak, mint Los Angeles-inek mondtuk volna a korábban Achro néven futó márkát, mely a fent említettekhez hasonlóan inkább a letisztult, egyszerű kortárs vonalat erősíti, de a Mijeong Parknak szerencséje van, idén különösen sokan keresnek rá az általa használt színárnyalatokra, formákra, aminek hatására gyakran szembejön egy-egy Mijeong Park féle kabát vagy blúz az Instagram ”influencernek” mondott jócsajain.

Cropped Pants @needsupply | ACHRO FW17 Collection will be available soon at @needsupply | #achro #fw17 #collection #needsupply

Una publicación compartida por MIJEONG PARK [Formerly ACHRO] (@mijeongpark_official) el

Oak + Fort

Még annak is bele kellett futnia az Oak + Fort-ba az Instagramon, aki egyébként csak pár percre néz be az oldalra hetente, mivel még a csapból is a kanadai márka semleges színpalettán mozgó hordható ruhái folytak az elmúlt időszakban. A több mint 163 ezer követőt számláló márka 78 dollárt, körülbelül 20 ezer forintot kér egy kötött pulóverért, egy hosszított farmerkabát 188 dollárba, körülbelül 49 ezer forintba kerül.

Ganni

A családi vállalkozást 2009-ben alapította Ditte és Nicolaj Reffstrup Koppenhágában, akik azóta a világ legmenőbb üzleteibe jutatták el szerethető kollekcióikat. Az aktuális trendekkel jól bánó páros az Instagramot is profin kezeli, #GanniGirls hashtagük rendkívül népszerű az oldalon, keressetek rá, ha inspirációra van szükségetek! A több mint 307 ezer követőt számláló Ganninál 80 dollárt, körülbelül 20 ezer forintot kérnek egy banános pólóért, egy rózsaszín bőrkabátért viszont már 698 dollárt, körülbelül 182 ezer forintot kell fizetni.

Jó hír, hogy aSociété Demo Storeban is kapható pár termékük: csekkold le, nemrég nyílt az üzlet a Sas utcában!

@divijah in Charron Dress & Presbourg pants shot by @caspersejersenstudio #ganni #schooloflondon - shop link in bio

Una publicación compartida por GANNI (@ganni) el

Cuchara

Edi Canedo tervező Torontóban készíti merész, gyakran grunge ihletésű ékszer kollekcióit, amibe valóban nem nehéz belebotlani az Instagramon, főleg a #socuchara hashtaget használják előszeretettel a felhasználók. A bohémnek is mondható darabok megfizethetőnek számítanak az ékszer piacon, egy láncos öv 114 dollárba, körülbelül 29 ezer forintba, egy karikafülbevaló 58 dollárba, körülbelül 15 ezer forintba kerül. Kattintsatok a cikk elején található galériára és nézzétek meg, hogy mit és mennyiért kapni az Instagramon jól boldoguló márkáknál!

Kiss from a Rose 🥀

C U C H A R A (@cucharajewelry) által megosztott bejegyzés,

Mustra