Mire akartak kilyukadni őszi kampányaikkal a divatházak?

Olvasási idő kb. 2 perc

Menő repülő csészealjjal, bohóccal és ücsörgő modellel reklámozni. Legalábbis a Gucci, a Kenzo és a McCartney szerint.

Alig két hét van hátra az őszi-téli szezonig, ezért szokásunkhoz híven összegyűjtöttük, hogy milyen modellekkel-celebekkel, valamint milyen látványos képi világgal kívánják reklámozni és eladni új kollekcióikat a divatházak.

A kampányokat elnézve tényleg egy másik bolygóra kívánkoznak már a tervezők, akik meglehetősen furcsa, egyszerre ironikus és romantikus hangulatban lehettek a reklámanyagok készítése közben. Egyszóval elgurult a gyógyszer, világvége hangulat lett úrrá a divatban, de felbukkantak bohócok és tehenek is a filmes és zenei utalásokban gazdag fotókon.

A Gucci például a Star Trek és a vintage sci-fik világából merített ihletet, a Balenciaga minimalista kampánya pedig egy olyan modellt ábrázol, aki valahol a 80-as évek könyvtáros nője és napjaink párizsi divatkövetője között foglal helyet, a Calvin Klein pedig elég sivárnak és kilátástalannak festi le az előttünk álló éveket.

A repülő csészealjak és a mozik világa mellett nem koptak ki a divatanyagokból a “jó csajok”, a Chanel Johnny Depp és Vanessa Paradise lányával és Cara Delevingne-nyel, míg a Fendi, a Versace és a Missoni Gigi Hadiddal nyomul, de Bella Hadid sem maradt szerződés nélkül a szezonban.

Emellett 2017-ben is trendinek számít a sokszínűség, a bandázás, az állatok szerepeltetése, illetve a természetben merengés. A képeket és azok üzeneteit elnézve mintha egy kicsit elvesztette volna a kreativitásba és a luxusba vetett hitét a fast fashion áldozatául esett divatvilág. Talán már ők is elkezdtek azon agyalni, hogy mi jön majd a Zara után? Kattintsatok a galériára és csekkoljátok le, hogy hogyan látják napjainkat a világmárkák kreatívosai!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek