Menő vagy ciki a tűsarkú flip-flop?

A neves dizájnerek által tervezett papucsokkal a háborús és erőszakos övezetekben élő nőket támogatja a Havaianas és a Nők a Nőkért mozgalom.

A divatvilág legismertebb tervezőivel és arcaival, például Mary Katrantzouval, Manolo Blahnikkal vagy Naomi Campbell-lel fogott össze a népszerű brazil flip-flop márka, a Havaianas, bár a közös kollekció sajnos nem kerül piaci forgalomba, egy online árverésen lehet majd rájuk licitálni, az aukcióból befolyt összeget a Nők a Nőkért mozgalomnak ajánlják fel, amivel a háborús és erőszakos övezetekben élő nőket kívánják támogatni.

„Nagyra értékeljük a kreatív és formabontó kezdeményezéseket, ez pedig pont egy ilyen. Az alapítvány izgatott, amiért ilyen nagy nevekkel és márkákkal dolgozhat együtt. Nagyon hálásak vagyunk nekik azért, hogy kiállnak az elnyomott nők mellett. Különösen örülünk annak, hogy a kezdeményezésben a Havaianas is részt vesz” – mondta el Brita Fernandez Schmidt, a mozgalom angol vezetője.

"Rendkívül boldogok és büszkék vagyunk a Nők a Nőkért mozgalommal létrejött együttműködésre. Az egyedi tervezésű papucsokon a divatvilág kiemelt alakjai dolgoztak, az általuk tervezett művészi motívumok a Havaianas márka vezető termékein köszönnek vissza. Bízunk a kezdeményezés sikerében és abban, hogy minél nagyobb összeggel tudjuk támogatni a Nők a Nőkért munkáját"mondta el Merel Werners, a Havaianas közép- és nyugat-európai, valamint afrikai régiókért felelős marketingvezetője.

Te mit gondolsz a praktikusnak nem mondható, de annál látványosabb végeredményről? Menőnek vagy inkább cikinek találod a tűsarkat és telitalpat kapott strandpapucsokat? Szavazz!

Oszd meg másokkal is!
Menő! (444) (630) Ciki!
Mustra