Így koppints, ha bankot akarsz robbantani

A Topshop talpraesett és leleményes marketingesei összedugták a fejüket, és kitalálták, kiktől érdemes a leginkább elemelni ezt-azt. Ők a Guccit és Rihannát választották, és úgy tűnik be is jött a dolog.

Ezúttal egy ötezer forintos, és nem egy többszázezres pólóért őrülnek meg az emberek, ami azért felüdülést jelent, bár viszonyleg egyértelmű most is, ki koppintott kit. Nem véletlen talán, hogy mások is a Guccit emlegetik a Topshop párezres slágerterméke láttán, úgy tűnik ez az a helyzet, amikor a 110 ezres pólók a valamilyen oknál fogva a pólóvásárláskor nem használtautónyi összegekben gondolkozó emberek ruhatárában is megjelennek valamilyen formában.

Kicsit variáljunk a színekkel

Amúgy nehezen lehetne összefoglalni, miért pont ez a darab ütött be ennyire. A nap végén csak egy fehér pólóról van szó. Itt is csíkok vannak középen, bár a Gucci zöldje itt piros, a piros pedig fehér, és más a sávok szélessége is. A Gucci egybefűzött G betűi helyett a Topshop egybefonódó szívekkel dolgozott, ami mondjuk szintén egy cseppet átlátszó, nem lehetetlen feladat kimatekozni, honnan jött a Topshopnak az ihlet.

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

Lopjuk a filcet is!

Ők persze egy francia feliratot is feldobtak a pólóra, azt, hogy „Merci mon cheri”, ami körülbelül annyit tesz, „Köszi kedvesem!” Mindig kölcsönöz némi eleganciát egy pólónak, ha felvésünk rá valamit franciául. Persze a felirat alsó, filcszerűen felnyomott részét is lopta a Topshop. Ezúttal szintén a Guccitól fújtak meg valamit, arról a pólóról, mely az őszi-téli kollekció darabjaként Rihannán híresült el már most. Ki kell tehát választani a legnépszerűbb, legkúlabb popsztárt, majd a jelenleg legmenőbb márkát, kicsit összekeverni a kettőt, és nézni, ahogy csörgedezik a bankszámlánkra a pénz! Gyerekjáték!

A post shared by Rosie ** (@rosiecoles) on

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek