Megérkezett a Fashion Days konkurenciája

Zanza!

A lengyelek erősek divatban, ezt már a Reserved és a CCC térnyerésekor megírta a Pénzcentrum, most az online multibrand boltok palettája bővül újabb versenyzővel, azaz konkurenst kap a Fashion Days. A lengyelországi székhelyű Answear.hu november eleje óta működik, több mint 200 ruhamárkát forgalmaznak, az összes, oldalon megtalálható (körülbelül 30.000) terméket készleten tartják, 2 napon belüli kézbesítést ígérnek.

Az Answear 2010-ben indult, már hat országban, Lengyelországban, Ukrajnában, Csehországban, Szlovákiában, Romániában és nálunk van jelen, 130 millió ember érheti el. A vásárlóközönség 20 és 35 év közötti, túlnyomóan nőkből áll, a legnagyobb brandek mellett (Vero Moda, Adidas, Nike, New Balance, Levi’s, Lee, Wrangler, Guess Jeans, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY) vannak csak az Answearen elérhető márkák, mint a Rebel, a Medicine vagy a Simple. Ha nem jó méretet vagy színt rendeltünk, a termékek 30 napig küldhetőek vissza, és minden darabra 2 év minőségi garanciát vállal a cég. Nem csak női, férfi- és gyermekruházati cikkeket, de cipőket és kiegészítőket is forgalmaznak. 

"Célunk, hogy piacvezetők legyünk a közép-európai régióban. Úgy látjuk, Magyarországon is márkaorientáltak a vásárlók, és mivel már amúgy is szinte naponta járnak át szállítóink az országon Románia felé, adta magát, hogy itt is elindítsuk oldalunkat. Portfóliónk mindig adott ország piacához igazodik, mindenhol együttműködünk helyi márkákkal. Erősségünk az árazás és az, hogy konkurenseinkkel ellentétben az új, friss kollekciókra koncentrálunk" – mondta el a Díványnak az Answeart bemutató sajtóeseményen Anna Sliwinska, az üzlet nemzetközi sales- és marketingmenedzsere.

Mit, mennyiért?

Az oldal stílusa, márkakínálata és felépítése emlékeztet a Magyarországon már ismert, bloggerekkel stylingoltató Fashion Days-ére, de a kínálat nyilván nem azonos. A legtöbb esetben a márkák sem egyeznek, de valószínűleg ugyanazokat fogja érdekelni a netes vásárlás az Answearnél, akik már ismerik az online multibrand rendszerét. Ami az árakat illeti: a Ray-Banek esetében az Answear nyeri az árversenyt a Fashion Days-szel szemben, a Reeboknál viszont mintha teljesen más lenne a kínálat a két portálon.

A Vans esetében az Answear mintha naprakészebb lenne, de drágább, mint a Fashion Days, Valentinóból pedig itt szemüvegeket, itt táskákat válogathat. A Fossilnál nagy különbséget nem találtunk a két boltnál, a Komono megjelenésének pedig kifejezetten örülünk az Answearnél.

Akárhogy is, érdemes felnézni az Answear oldalára, mert bele lehet futni jó akciókba, főleg most, az induláskor (a kezdő, 3000 forintos engedmény nem, de az outlet fül állandó), az Adidas és Nike felhozatal is dicséretes, és a saját márkák is érdekesek, stílusosak. Azt meg különösen várjuk, milyen magyar tervezővel dolgoznak majd együtt a jövőben, mert ilyen terveik is vannak – de erről egyelőre még semmilyen konkrétum nincs.

Blogmustra