Rég forgattak ennyire király divatfilmet, amiben semmi szerepe a ruháknak

Az év egyik legfontosabb divatipari híre, hogy a H&M-mel együttműködő nagy divatcégek sorában idén a Kenzo lesz a következő, így most talán a korábbiaknál is nagyobb figyelem irányul a francia márkára. A cég viszont természetesen igyekszik nem mindent a H&M-es együttműködés alá rendelni, úgyhogy most kihoztak egy olyan divatvideót, amilyet már jó régen láttunk, és ami miatt most róluk beszél a fél internet úgy, hogy a H&M-ről egy szó sem esik.

Ez a fenti videó lenne az, ami egy hagyományos japán mese, a Momotaro nőiesített változata. Az eredeti mese egy barackból kikelő démonvadász fiúról szól, a Kenzo reklámjában is erről van szó, csakhogy itt fiú helyett egy baseballütős lány kel ki a barackból, aki egy szintén lányokból álló motoros bandával együtt veszi fel a harcot a nagyvárosi démonokkal. Vagy valami egészen hasonló, a lényeg az, hogy egészen addig nem tudjuk, hogy bármi köze lenne a filmnek a divathoz, amíg a végén ki nem írják, hogy Kenzo.

A cég egyébként ezzel a videóval az idei pre-fall kollekcióját kívánja reklámozni. (via Highsnobiety)

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek