Ijesztőre photoshoppolt képekkel jött ki a H&M

Zanza!

A H&M idei nagy dobása a november 5-én debütáló Balmain együttműködés lesz: régebben ezeket a dizájner-kollaborációkat agresszíven hirdették már nyár elején, most viszont stratégiát váltott a cég és alig-alig csöpögtetnek infókat a kollekcióról.

Ahogy közeleg a november, azért egyre több fogalmunk lesz arról, hogy milyen Balmain x H&M ruhákért fogják egymást taposni az Olivier Rousteing rajongók, eBay-guruk és elvakult trendmániások. Egyelőre minket nem győztek meg a gyöngyökkel és flitterekkel gazdagon kivert miniruhák, melyekért – a korábbi évek tendenciáiból kiindulva – alhangon 70-80 ezret el fognak kérni, de ha mi lennénk a célcsoport, valószínűleg nem is az üres tekintetű Gigi Hadid, Kendall Jenner és Dudley O’Shaughnessy feszítene a kampányképeken.

Szerintem a képek...

  • ... szörnyűek 524
  • ... nagyon menők! 142

Említett kampányképekért egyébként a neves divatfotós, Mario Sorrenti felel, de ettől még sajnos egész ijesztőre sikerültek: O’Shaughnessy arcát mintha baltával faragták volna, a nők bőre műanyaggá lett finomítva, az arcokon az árnyékok mély, fekete vonalakká váltak. Az arcok élettelenek, zsírosan csillognak, némelyik alak olyan, mintha 2 dimenziós papírmasé formájában állt volna modellt a képekhez. A legtöbb fotón az látszik, hogy a metró belső tere utólag került a modellek mögé és a csoportképek mintha több különálló képből lettek összemontírozva.

Sajnos a képek hangulata a ruhákon se segít, melyek egyszerre sötétek, olcsó hatásúak és csiricsárék: persze simán lehet, hogy csak a fotók tehetnek arról, hogy ilyen elszomorító a látvány és valójában szépen kidolgozott ruhákról van szó, de hogy ezt megtudjuk, még várnunk kell több mint egy hónapot.Addig (ha tud angolul) alábbi videóban meghallgathatja, mit gondol Rousteing a kollekcióról:

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra