Alig pár évvel azután, hogy az ausztrál származású James Lillis Black Milk Clothing nevű márkájával új értelmet adott az alsóruházat fogalmának, végre valaki hazánkban is fantáziát látott a minőségi cicanadrágokban. A Nushi néven futó új dizájnermárka ugyanis egy olyan prémiumkategóriás leggings-kollekcióval debütált, melynek egyes darabjait kortárs magyar művészek rajzai díszítik.
Az élénk színű és különleges mintás leggingsekre várhatóan lesz igény, hiszen hazánkban különösen népszerűek az efféle szerelések. A cicanadrágok szerelmesei 14 féle új minta közül választhatnak majd a 2015-ös tavaszi-nyári szezonban, a merész nyomatokban gazdag Awesome Line darabjaiért 39 eurót (kb.11.990 forint), az Aywee, Petyka és Tripo által tervezett Collab Line leggingseiért pedig 49 eurót (kb.15.069 forint) kérnek a márka online boltjában, de a cicanadrágok hamarosan egy-két magyar dizájnerbolt kínálatába is bekerülnek.
A Tripo által tervezett darabra például olyan ikonok arcai kerültek rá, mint Beyoncé, Marilyn Monroe vagy Palvin Barbara. Ön mit gondol: menő leggingsben járni, vagy annyira ciki lett az elmúlt években, hogy még az ilyen designerdarabokat is érdemes jó messziről elkerülni? Nézze meg a galériában a vidám és fiatalos kollekciót és szavazzon!