Amikor azt hiszi, hogy mindent látott már a divatban, akkor jön az ASHISH márka és a legújabb táskája, aminek a dizájnján kívül csak az ára sokkol jobban. Az ASOS-on is megtalálható tervezőt, Ashish Guptát egyébként már a Brit Divattanács is díjazta, utolsó kollekcióját pedig főleg a keleti és nyugati kultúrák fúziója ihlette. Emellett remekül vegyíti a pop és grunge elemeket, ennek a két stílusnak a találkozásából született legújabb ötlete, ami egy a Tesco hipermarketek szatyrának külsejére hajazó DISCO feliratú, flitterekkel kirakott táska.
Nem is gondoltuk volna, hogy egyszer a divatban is helye lesz annak a kis nejlonzacskónak, amiben hetente többször hazacipeljük a boltban vásárolt termékeket és azt sem, hogy mindezért 275 fontot, tehát 96 ezer forintot kell majd fizetnünk. Ha önnek így is tetszik és alig várja, hogy a nagy zöld táska mintájára a tervező kijöjjön egy pakolós táskával, akkor szavazzon a Menőre, amennyiben viszont megelégszik a 15 forintos környezetvédelmi termékdíjjal sújtott kevésbé strapabíró verzióval, akkor pedig nyomjon egyet a Cikire!