Menő vagy ciki kiskorúakkal reklámozni?

Olvasási idő kb. 2 perc

A londoni székhelyű designer, Karen Walker látványos kampányaira szinten minden szezonban felfigyel a sajtó. Reklámozta már az átlagosan 39000 és 60000 forint között kapható napszemüvegeit űrlényekkel, seprűnyélen és 65 és 92 év közötti, kecsesen öregedő nőkkel is az elmúlt években.

Legújabb hirdetésénél a másik végletbe fordult a tervező és imádnivaló 3 és 5 év közötti kislányokkal készítette el kampánysorozatát. A négy új fazont (Siouxsie, Underground, Rowdy és Peek-A- Boo) bemutató képeken az óvodáskorú Claudia, Tyler, Elise és Alice-Rose pózol Derek Henderson képein. A gyerekmodellek feltűnően hasonlítanak olyan Vogue divatikonok mini-mására, mint Anna Wintour vagy Grace Coddington, illetve a Charlie és a csokigyárból ismert Willy Wonka.

  Az ékszertervezésben is jártas designer az oystermag.com-nak mesélt a 2013-as, hatásvadász kampányáról:

Mi a legkedvesebb gyermekkori emléked?

Amikor hétévesen elvittek Disneylandbe.

Gyerekkorodban mit gondoltál, mi leszel, ha felnősz?

Egy ideig állatorvos akartam lenni, de aztán rájöttem, hogy nem szeretem a tudományos dolgokat.

Érett nőkkel már dolgoztál, és most gyerekekkel. Milyen tulajdonságokat látsz közösnek bennük?

Az optimizmust és az élet szeretetét.

Mulatságos volt a fotózás? A gyerekek jól viselkedtek?

Nem bohóckodták el a munkát, mindvégig együttműködtek és nagyon jól viselkedtek. Mi nem kértünk tőlük semmi különlegeset, azt szerettem volna, hogy magukat adják. Mi csak azért voltunk ott, hogy rögzítsük a pillanatot.

Tudatosan építed be kollekcióidba a „rajzfilmszerű” inspirációidat?

A szemüvegkeret tervezésnél a kiindulási pont mindig a játékosság. A grafikus alakzataim (kör, ovális, négyzet, háromszög) úgy érzem, valóban nagyon rajzfilm- vagy játék-szerűek.

Volt kedvenc karaktered gyermekkorodban?

A Disney Beagle Boys figuráit szerettem.

Szándékosan kelted azt a hangulatot két gyerekmodellnél is a kampányban, mintha Anna Wintour vagy Grace Coddington mini-másai lennének?

Ez egyáltalán nem volt szándékos, de aranyosnak találtam.

Ön mit gondol a szeptember 5-én piacra kerülő gyűjtemény kampányáról? Menőnek találja a felnőttként pózoló kislányokat vagy ön szerint ciki, ahogy a divatvilág kihasználja, hogy gyerekekkel és házi kedvencekkel bármit el lehet adni? Szavazzon!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek