Felborzolta a divatvilág és a divatrajongók kedélyeit – a divathéten is provokatív kollekcióval előrukkoló – Saint Laurent, amikor a napokban nyilvánosságra hozta legújabb kampányának arcát, Marylin Mansont.
Várható volt, hogy a megosztó, első ránézésre ijesztő külsejű zenész mellé érkeznek majd újabb, provokatív szereplők is a zenei szférából. A zenei világhoz több szállal is kötödő Hedi Slimane stílusában nem csalódtunk, aki Manson mellé kedvenc ikonjait választotta reklámarcnak, akik ráadásul tökéletesen összhangban vannak a tervező korábbi munkáival is.
A legendás francia divatházat a következő szezonban Courtney Love, a nyolcvanas évek amerikai underground zenéjének egyik meghatározó arca, Kim Gordon a Sonic Youthtól, illetve a gótikus rockban erős Ariel Pink képviseli majd Manson mellett– írja a highsnobiety.com.
Mit szól a divatház legújabb arcaihoz?
A fekete-fehér reklámképek külön érdekessége, hogy a 43 éves Slimane szabad kezet adott a művészeknek, így saját maguk választhatták ki, hogy milyen darabokban vagy milyen arckifejezéssel szeretnének pózolni a képeken.
Courtney Love-ot például saját otthonában kapta lencsevégre a kissé ikonmániásnak tűnő tervező.
Ön mit gondol, mi lehet az oka a divatház stílusváltásának? Egyetért velünk abban, hogy már felnőtt egy fizetőképes generáció, aki a kilencvenes évek legelején élte kamaszkorát, így aztán várható volt, hogy divatba hozzák annak a kornak a különös stílusát? Esetleg inkább visszasírja a márka pár évvel ezelőtti kampányait, melyet csinos modellekkel, Arizona Muse-zal vagy Natalia Vodianovával készítettek az underground körökben ismert sztárok helyett?