Bombaként robbant a hír pár órával ezelőtt, hogy a korábban Yves Saint Laurent néven futó, ma már Saint Laurent Paris név alatt működő márka új arcának a híres zenészt, Marilyn Mansont kérte fel.
A fotó Nicola Formichetti (a Mugler kreatív igazgatója és Lady Gaga stylistja) blogján látott napvilágot és a találgatások után biztossá vált: a Saint Laurent Mansonnal szeretne együtt dolgozni a következő kampányában.
Nem tudjuk, hogy mi áll Hedi Slimane, a Saint Laurent kreatív igazgatójának döntésének hátterében, az viszont biztos, hogy ez az együttműködés átírja a márkáról eddig kialakult képet.
A vásárlók szeretnek azonosulni a divatházak kampányaiban látott modellekkel, ezért van, hogy azok a legtöbbször a gazdag vásárlók életkörülményeihez és szokásaihoz hasonló helyeken (tengerpartokon, nyaraláson) fotózzák a divatanyagaikat. Kérdés, hogy ki szeretne mondjuk Manson lenni, hiszen mindenképpen meg kell barátkoznunk a gondolattal, hogy Hedi Slimane ikonikus bőrkabátjában ő néz vissza majd ránk a közeljövőben.