Karácsonyi designerzokni: menő vagy ciki?

A párizsi Printemps-hoz hasonlóan az  elbűvölő és fényűző karácsonyi kirakatáról ismert Selfridges áruház idei ünnepi kínálata sem nevezhető visszafogottnak. A londoni Oxford Streeten található üzletükben karácsonyi designer dísz-zoknikat dobtak piacra, melyek bár hazánkban is egyre népszerűbbek, mégis legjobban az amerikai karácsonyi filmekből lehetnek ismerősek.

A limitált szériában kapható exkluzív zokni-kollekcióban megtalálható többek között a Barbour piros steppelt kabátra emlékeztető harisnyája 30 fontért,10500 forintért, a Moshino Cheap & Chic pedig Olaszország csizmaformáját, kulináris városait, és nevezetességeit tette az ünnepi zoknira. Henry Holland tyúklábmintákkal képzeli a karácsonyt, 75 fontos, 26100 forintos zoknijához a kollekciókból már kihagyhatatlan iPhone tokot is tervezett, ami színben és mintában is megegyezik a kandallóra akasztható karácsonyi kiegészítővel – írja a vogue.co.uk.

Az átlagnál sokkal drágább kategóriába sorolható Lagerfeld 200 fontos, 69600 forintos, monokróm trendhez igazodó fekete-fehér zoknija és a Maison Martin Margiela térdzokninak beillő denim harisnyája sarokkal, amit a H&M kollekcióhoz hasonlóan kicsit túlárazott a tervező és 980 fontot, 341300 forintot kér a érte. Ön mit gondol a karácsonyi kiegészítőről, feleslegesnek találja, ajándéknak jó ötletnek tartja, vagy el sem tudja képzelni designer dísz-zoknik nélkül az ünnepeket?

Oszd meg másokkal is!
Menő! (1757) (1595) Ciki!
Mustra