Unott fejjel promotálja Lana Del Rey a H&M-et

Olvasási idő kb. 2 perc

Nyár elején jelentette be a David Beckhamnek életnagyságú szobrot állító H&M, hogy őszi-téli kampányukat a Courtney Love puncijáról daloló Lana Del Rey-el kívánja népszerűsíteni. A 26 éves énekesnő az őszi gyűjtemény nem túl izgalmas alap darabjait mutatja be Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin stúdióban lőtt képein. Az alig egy éve, Video Games című dalával befutott különleges stílusú énekesnőn bemutatott retrósan szofisztikált kollekció nem tudjuk mennyire igazodik Lana világnézetéhez, de az biztos, hogy nem sokban tér el más fast-fashion üzletekben látott daraboktól. A gyűjtemény többek között rózsaszín angóra pulóvert, almazöld kötött felsőt, csicsás leggingseket, a kis fekete Chanel kabát és a tweed motorosdzseki találkozásából készült blézert és bőr darabokkal kipótolt tweed ruhát tartalmaz.

A macskaszemekkel, szürkére festett körmökkel, hajában apró masnikkal pózoló Lana énekli majd a Blue Velvet című slágert is a svéd márka szezonális reklámfilmjében, amit Johan Renck, ismertebb nevén Stakka Bo fog rendezni – írja a lesmads.de. A kilencvenes évek elején a „Here We Go” című dallal befutott Stakka Bo forgatott már klipet Madonnának, a szellemeket idéző Agent Provocateur-nek és Roberto Cavallinak is. A teljes reklámfilm szeptember 19-től lesz megtekinthető a hm.com-on, a klip egy rövidebbre vágott változatát pedig a televíziós kampányokhoz használják majd fel.

„Very L.A. Noir!” – jellemezte a közös munkát Donald Schneider, a H&M kreatív igazgatója, aki azt is elárulta, hogy Lana októberben a márka téli divatkampányában is feltűnik majd.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek