Ma véget ér a Hungexpón megrendezett idei Utazás Kiállítás, melynek külföldi díszvendége ezúttal Bulgária. A rendezvényen Bozhidara Ilieva, a bolgár turisztikai minisztérium marketingosztályának vezetője az Economxnak számolt be tapasztalatairól.
A jó marketing sokat segített
Mint kiderült, a magyarok kezdik újra felfedezni Bulgáriát, ahová tavaly harmadával többen látogattak el itthonról, mint tavalyelőtt. Mindez nem véletlen, a szakember szerint a 2021–2022-ben indított bolgár turisztikai reklámokkal sikerült felkelteni a magyarok érdeklődését, és ezt idén is szeretnék folytatni.

Ez a tengerpart már nem az a tengerpart
Az Utazás Kiállításon az is kiderült, hogy a turisták nagy többségének meglepetést okozott Bulgária, ami ma már egyáltalán nem hasonlít arra az országra, amit a magyarok a szocializmusban megismerhettek. Ráadásul a brit utazási portálok felmérései szerint ár-érték arányban évek óta verhetetlen a bolgár tengerpart az Európai Unióban.
Mindez annak köszönhető, hogy a nemzetközi szállodaláncok hoteleiben kényelmes és kulturált környezetben pihenhetnek a vendégek, az ország közbiztonsága pedig kifejezetten jó.
A görögországi nyaralást tervezőknek szembesülniük kell majd az új adóval. Ha szeretnéd tudni, kinek és miért kell majd megfizetnie, olvasd el az erről szóló cikkünket is.

Vedd meg fél áron a Dívány első könyvét!
A Dívány újságírói által felkutatott történetek fele a 20. század elejének Magyarországát idézi meg, a másik fele pedig a világ tucatnyi országából mutat be egészen különös eseteket.
Tekintsd meg a kötetet, kattints ide!
hirdetés