A társaság tavaly év végén szerezte meg a szükséges, hazai, uniós és nemzetközi szabályoknak is megfelelő hatósági és működési engedélyeket az Építési és Közlekedési Minisztérium Légügyi Hatóságtól – számolt be az Airportal.hu-ra hivatkozva az Economx.
Hetente többször is repülnek
A tervek szerint a vállalat, melynek a „HUA” ICAO-kódot, ideiglenesen pedig a „HA*” IATA kódot jelölték ki már február első felében, néhány napon belül elindítja el első saját üzemeltetésben lévő járatait. Az állami tulajdonban lévő repülőgépekkel az áruszállítás kezdetben hetente három, később pedig öt alkalommal zajlik majd Hongkong és Budapest között a Hungary Airlines üzemeltetésében.

A tervek szerint a további szükséges engedélyek megszerzését követően Kínába is teljesítenének járatokat az áruszállító gépek, illetve a flotta egy éven belül két, utasszállítóból átalakított Boeing 777-300ERSF repülőgéppel bővülne, és további Airbus A330F repülőgépeket is keresnek a kapacitások bővítése érdekében.
Amerikába is szállítana a magyar légitársaság
A Hungary Airlines arra törekszik, hogy kapacitásai szabadon foglalhatók legyenek, és kedvező lehetőséget kínáljanak a szállítmányozó cégek számára Kelet-Közép-Európából Ázsia irányába.
Bár a légitársaság elsősorban az e-kereskedelmi áruk légiáru-szállításával lép a piacra, azt szeretnék, ha budapesti központjukkal minden szegmensben jelen lennének világszerte, például az Egyesült Államokban is.

Megjelent az új Dívány-könyv!
Bálint Lilla, a Dívány szerzője új könyvében elmeséli, mi történt az irodalom és a művészvilág híres múzsáival a nagy szerelmek elmúlása után.
Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!
hirdetés