Facebookon szólogatott be egymásnak az osztrák és magyar Aldi a meccs alatt

A magyar válogatott tegnap megnyerte az utóbbi évtizedek egyik legfontosabb meccsét a foci EB-n, és ehhez az osztrák és a magyar Aldinak is volt egy-két szava. Az Alditól egyébként sem áll távol a vicces (vagy annak szánt) szóviccek használataés ezt a lehetőséget sem akarta kihagyni.

Az osztrák Aldi, vagyis a Hofer Östrerreich kezdte még tegnap délután a beszólogatást a meccs előtt ezzel: “Mérkőzésnap! Ma játszunk a magyar szomszédaink ellen. * Ki fog nyerni? ALDI Magyarország”

Aztán felvette a kesztyűt a magyar leányvállalat is: “Hello. Ajánlunk nektek egy pár akciós papírzsebkendőt, a meccs után szükségetek lesz rá.” Ehhez pedig belinkelte weboldaláról a papírzsebkendőt:

A párbeszédbe bekapcsolódott egy külsős, a Tempo Taschentuch (Tempo papírzsebkendő) is, de csak kommentben: “Ha ma nagyobb adag papírzsebkendőre van szükségetek, ne habozzatok kapcsolatba lépni velünk!”

A kommentcsatát a Hofer Östereich próbálta lezárni: “Kérjük küldjétek el a magyar kollégáinknak, ha elfogyna az Alba & Co. zsebkendőjük”, de mint azóta már tudjuk, erre a magyar kollégáknak nem volt szükségük.

Megkerestük az Aldi Magyarországot is, honnan jött az egész beszólogatósdi. "Minden ALDI/HOFER ország a saját irányvonala, célkitűzése mentén kommunikál a Facebook-on, a helyi ízlésnek, kultúrának és célcsoportnak megfelelően. Az ALDI Magyarország Facebook oldala 2015-ben indult egy lazább, viccesebb stílussal, amely a visszajelzések alapján elnyerte a tetszését annak a fiatalabb korosztálynak, akik ezen a felületen a célcsoportunk. Igyekszünk a posztjainkat úgy alakítani, hogy azokkal ne csak informáljuk a rajongókat, hanem szórakoztassuk is őket, ezért nem is volt kérdés, hogy reagálunk-e az osztrák kollégák posztjára. Nagyon jó látni, milyen hatást ért el ez az előre meg nem tervezett kommunikáció, amit a papír zsebkendő-gyártó cég váratlan csatlakozása még inkább erősített. A kölcsönös tisztelet és az osztrák kollégákkal ápolt különösen jó munkakapcsolat megkönnyíti az egymás közti kommunikációt. A visszajelzések mind a magyar, mind az osztrák részről nagyon pozitívak, annak pedig külön örülünk, hogy a magyar válogatott végül meg is nyerte a meccset." - közölte a cég a Dívány megkeresésére. 

Mustra