Barbilábú dínót küld harcba a Honda az utángyártott alkatrészek ellen

Minden autótulajdonos ismeri azt az érzés, amikor valamilyen alkatrészt ki kell cserélni az autójában, a szerelő pedig előáll két lehetséges megoldással. Az egyik a drágább gyári alkatrész, a másik pedig a nagyságrendileg olcsóbb, de utángyártott verzió, amiről általában azonnal megnyugtatnak mindenkit, hogy ugyanolyan jó. Erre reagált most a Honda legújabb reklámjában

Sima mezei sofőrként tényleg egyszerű azt hinni, hogy ha a két karburátor vagy hengerfej ugyanúgy néz ki nagyjából, akkor biztos ugyanazt is tudják, és csak azért kerül az egyik háromszor annyiba mint a másik, mert a márkajelzést kell megfizetni. A Honda felvette a harcot az utángyártott alkatrészekkel és vicces plakátkampánnyal érvel amellett, hogy attól még nem biztos, hogy jó valami, hogy a funkcióját ellátja. Az "attól még, hogy illik oda, nem biztos, hogy tényleg odaillő"  üzenetű kampánnyal szeretnék visszaszorítani az utángyártott alkatrészek használatát a Honda-tulajdonosok körében. Nem a Honda az első, aki játékokkal leegyszerűsítve szeretné megmutatni az autósoknak, hogy egy utángyártott alkatrész nem ugyanaz, 2013-ban a Volkswagen nagyon vicces kirakósokkal mutatta meg ugyanezt. A galériára kattintva mindkét reklámkampány fotóit megnézheti.  

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Mustra