Alnatura rajongóknak rossz hír lehet, hogy Erich Harsch, a DM vezérigazgatója bejelentette, nem forgalmazzák tovább az Alnatura márkát az üzleteikben, írja a Focus.de. A márka eddig Németországban több mint 600 termékkel volt jelen, és biztos nem mentek rosszul, hiszen az üzletlánc úgy döntött, helyette inkább saját márkát dob piacra dm Bio néven.
A hatszáz helyett mondjuk így – egyelőre – csak ötvenféle termék lesz, viszont ez az ötven legalább az ígéretek szerint árban ugyanott lesz. A dm közleményben reagált megkeresésünkre, ebben hosszasan taglalják, hogy ők amúgy 16 évvel ezelőtt szorítottak helyet a bio termékeknek, bár a mai napig csak a babylove bébiételei tartoztak a saját gyártású áruik közé. Ezt az űrt kívánja kitölteni a most bevezetésre kerülő új dm márka, a dm Bio.
Ez mellesleg a dm huszonötödik saját márkás terméke, mivel a „tudatos étkezés a dm egészséges életmódot támogató törekvésének egyik legfontosabb eleme, amit a drogéria holnapjára látogatók egy bio-gráfián is megtekinthetnek. A dm Bio megjelenésével a bio termékek iránt érdeklődő vásárlói kör megfizethető áron, még változatosabb szortimenttel találkozhat a teljes bolthálózatban, azaz 256 üzlet polcain" – írják a közleményben.
A dm Bio április 16-tól elérhető az üzletekben, az induló termékpalettát 50-féle étel, valamint ital alkotja: az üzletekbe betérve többek között különböző frissítőkkel, gabonafélékkel, édesítőkkel, gyümölcsvelőkkel és puffasztott gabonaszeletekkel találkozhatnak a lánc vásárlói. Az egyre növekvő kereslet azonban új termékválaszték bevezetését is szükségessé teszik, ezért a márka kínálata az elkövetkező hónapok során újabb termékekkel bővül majd.