Ha te is abba a generációba tartozol, akik nem kevés időt töltöttek azzal, hogy kitalálják, mi lehet az a „Müszi”, vagy egy pár évvel korábbról hozva példát, dallamtapadásod lett a Traubi- vagy a hurkareklámtól, akkor sok ikonikus retró tévéreklám lehet számodra is ismerős.
Borús hangulatra jó gyógyír ma néhány retró tévéreklám
„Mostantól kezdve az emberiség két táborra szakad: akinek van rá szüksége, és akinek lesz!” – hangzik el a Patientia kopaszodás elleni hajszesz reklámjában, amely vizuális élményét talán csak a sztereó rádiózás örömeit taglaló Keravill-reklám múlja felül.
Íme egy vidám, múltidéző válogatás:
Egy másik válogatásban újabb gyöngyszemekre bukkanhatunk:
Egy újabb ikonikus reklám:
Ha mindettől mégsem "dobtál egy hátast", mint anno a PostaBank reklámjában a plüssmaci, amikor megtudta, hogy az ország 3200 postahivatalában váltható postatakarékjegy, akkor kend be magad egy kis Fabulonnal, ami a magyarok bőre őre, vagy haladj a korral, és süss Váncza sütőporral, ha még akad belőle otthon.
És ha kíváncsi vagy néhány korszerűbb marketinges trükkre is, amelyektől azóta életszerűbb egy reklám, olvasd el ezt a korábbi cikkünket is.

Múzsák a csók után irodalmi est
Egy különleges estére számíthat, aki velünk tart, amely során életutak, művészet és anyaság fonódik össze a színpadon. Hernádi Judit és Tarján Zsófia őszintén mesélnek anya-lánya kapcsolatukról: hogyan élte meg a művésznő a gyermekvállalást, milyen érzés volt Zsófinak híres édesanya mellett felnőni.A könyvben szereplő nők történeteiről Bálint Lilla szerző mesél, míg Hernádi Judit egy-egy megrázó vagy felemelő könyvrészletet olvas fel.
hirdetés