Szerencsére a japánok mindig kitalálnak valami vicceset, így legalább nekünk is van miről beszámolnunk itt a blogon.
Az egész az angol biztosítótársaságok ötlete volt, mert elegük lett abból, hogy a nők reggel felveszik a magas sarkút, aztán még álmosan, a munkahely felé igyekezve balesetet okoznak.
Valószínűleg a legging legtovábbgondoltabb formájával állunk itt szemben, ami egyben ellent is mond a legging lényegének, vagyis a vékony, rugalmas anyagnak.
Ha már úgyis a cipőkről volt az elmúlt napokban szó, szeretném feltenni azt az egészen egyszerű kérdést, hogy hol és hogyan lehet a cipőket legeredményesebben és leghatékonyabban tárolni? Mert a nőknek ugye van egy pár, és hát a cipős szekrényekbe jó esetben mondjuk 12 pár fér el, ami már egy kétszemélyes család esetében is kicsi, és mégsem pakolhatjuk tele az előszobát cipős szekrényekkel.
Az angol Marie Claire júliusi száma három celeb-stylistot faggatott öltözködési tanácsokért, melyből néhány nem csak a színésznőket, de egy átlag nőt is kisegíthet.
A papucsokkal kapcsolatban sok olyan kommentet kaptunk, hogy kedves olvasóink nem szívesen dugnák a lábukat műanyag lábbelikbe.
Már többször volt szó róla itt a blogon, hogy érdemes-e kiadni egy kozmetikumra pár száz forintnál többet, így lehet, hogy nem leszünk népszerűek, amikor ismét egy drágább terméket mutatunk be.
Bár idén állítólag az egyrészes fürdőruha a divat (hord valaki ilyet egyáltalán?) ma már a fürdőruha szóról egyértelműen a bikini jut az eszünkbe, és ha már ennyit foglalkozunk ezzel a ruhadarabbal, ideje egy kicsit utánanézni a történetének is.
Fantasztikus képsorozatra leltünk a Daily Mailen.
A jelenlegi öko-trenddel szemben ismét visszatérnek az eredeti szőrmék, a krokodilbőr cipők, és nagyjából minden, ami állatból van.
Az ezen az oldalon olvasható tanácsokat azok szívleljék meg, akik diétájuk ellenére arra kényszerülnek, hogy étteremben egyenek.
Nem gondoltuk, hogy egyszer Kishonti Ildikó ihlette akváriumfazonú napszemüveget kapunk sajtóajándéknak.
Elsőként New Yorkban lesz kötelező a gyorséttermekben a kalóriák feltűntetése az étlapon.
Új, nyári sorozatunkban arra kértük a méltán elismert stílusszakértőt, Lakatos Márkot (lásd legalsó kép), mondja meg, hogy nézzen ki a férfi nyáron.
A világszerte hihetetlenül nyomuló Swarovski felfedezett egy új célcsoportot, melyet eddig még nem díszített fel: a gépjárműveket.
Ha igazán tudatosak akarunk lenni, ne csak külsőnkre, hanem a környezetre is gondoljunk.
Azt mindig is tudtuk, hogy a japán gasztronómiában néha egészen fura, európai szemmel kifejezetten bizarrnak tűnő ízek és kombinációk bukkannak fel.
Klikk a kalapra!Őrületes kalapkiállításra bukkantunk az ascoti királyi lóversenyen, melynek június 19-i nyitónapján készültek a galériában látható pazar képek.
A brazilok szemlátomást pontosan tudják, hogyan kell végletekig fokozni a feltűnést: a Sao Paulo-i divathéten a képen látható óriásalmák között lavíroztak a modellek a 2nd Floor kreációinak keddi bemutatóján.
Kissé ikeás, kissé visszafogott, kissé hippi, de azért mi kedveljük Lotta Jansdotter, Brooklynban élő svéd tervezőt, akinek weboldaláról megrendelhetjük az idén ultradivatos nagy táskákat éppúgy, mint az apróbb szatyrokat, pénztárcákat.
Fétis tárgyakat vásárolni a lebukás veszélye miatt necces, de ebben is segít az internet.
Régóta ez egyik legjobb fotóssorozatot nézhetjük meg a Time honlapján.
Egyszer csak minden évben eljön az a nap, amikor a lábujjaim kilátszanak a már sokat szidott vietnámi papucsomból, vagy szandálomból, és hiába hívom a pedikűröst, a hirtelen jött nyártól természetesen még három hétig nincs egy szabad perce sem.
Már a plasztikázott mellekre is lehet melltartót kapni Angliában.
Az arckrémek és balerinacipők között tényleg nem fricskának és nem is provokációnak szánjuk, de most már egyszerűen muszáj beszámolnunk arról, hogy a világ kulináris központjában, New York-ban végérvényesen kitört a malachús őrület.
Már nem csak ötlet, de mindenki számára elérhető a Solarjo cég Power Purse nevű táskája, ami egy metálszínű, mutatós, női retikül, nagyban különbözik azonban társaitól.
Mivel nemrégiben volt szó itt a blogon az indonéz konyháról, gondoltuk felelevenítjük egy másik indonéz étteremhez fűződő emlékeinket is.
Ha már mindenki így leszólta a Havaianas papucsokat, vessünk egy pillantást egy másik népszerű nyári viseletre, a bebújós Vans cipőkre, amik egy pár éve szintén izgalomban tartják a népességet.
A Sao Paolo-i divathéten láttuk meg ezt a remek darabot, amitől egyből Bridget Jones óriási hasfelfogós bugyogója jutott eszünkbe, aztán egy fél percre rá Beyoncé.
Nem kell feltétlenül több ezer dolláros estélyit ölteni ahhoz, hogy jól nézzünk ki egy filmbemutatón.
Eddig a legnagyobb meggyőződéssel viseltük gumipapucsunkat, főleg Havaianast, attól a pillanattól, hogy már lehetett, persze mindenhova.
Lindsay Lohanen már láttunk ilyen vicces kantáros nadrágot, de még mindig nem vagyunk benne egészen biztosak, hogy ez jól állna egy húsz éven felüli nőnek, ha nem kertészkedésről van szó.
Hát, így kell bikinigyártással foglalkozni, mint ezek a tervezők Los Angelesben.
A recycle idén igazán divatos, így gondoltuk, legjobb, ha mi is szétnézünk, a tudatos öltözködés terén.
Igazán kiszámítható volt a nyolcvanas évek divatjának újrafelfedezése után, hogy előbb utóbb valami olyasmi is beüt, amit nagyon nem szerettünk volna.
Bár most elvileg a nagy táska a divat, igen nagy népszerűségnek örvend a Celicase nevű, szuper kicsi táskákat gyártó cég is, sőt szerintük ez az új évszázad divatja.
Az egy dolog, hogy Victoria Beckham mindent elkövet, hogy bevágódjon az amerikaiaknál - lásd még egy Dodgers meccsre is kiment- de a stílusérzéke mintha kezdene igencsak alábbhagyni.
Fantasztikus piaci rést fedezett fel a könyvkiadásban Cserna-Szabó András és Darida Benedek.
A függőség viszonylag egyszerűen definiálható: valami, ami nélkül nem tudunk létezni, dolgozni, normális életet élni.
A Nike talán legikonikusabb kosárlabda cipője, a Bruce Kilgore által tervezett Air Force 1 idén ünnepli 25.
Végre megnézhetjük, milyen az, amikor Sarah Jessica Parker úgy gondolja, hogy a divat nem luxus, és jól öltözni már húsz dollárból is lehet.
Ha festett vagy melírozott a hajunk, egy dolgot szeretnénk igazán: hogy a szín, amit magunk vagy a fodrászunk a fejünkre varázsolt minél tovább megmaradjon.
Ha nagy fenékkel vagyunk megáldva, egy magasabb szabású fürdőruha csodát tehet az alakunkkal, de azért ne essünk túlzásba.
A The Sartorialist blogger mögött rejtőző Scott Schuman korábban olyan nevek sales- és marketing ügyeit intézte, mint Valentino vagy Jean-Paul Gaultier, aztán kitalálta, hogy megállítja New York utcáin azokat az embereket, akik megtetszenek neki.
Mindenkinek gondja van vele, mindenkinek csak nyűg, de muszáj sajnos szőrtelennek lennünk manapság.
Szemgyulladást okozhatnak a lejárt szavatosságú szemfestékek, így nem árt tényleg időben elhasználni, vagy kidobni azokat.
Bekövetkezett, amit soha nem gondoltunk volna.
A Tejben-vajban szerzői között van olyan, aki megszállott illatszer mániás, és mindent megvesz, ami a parfümériában szemben jön.
Sienna Millerrel előfordult már korábban, hogy elfelejtett szoknyát felvenni, Victoria Beckham viszont mintha túlságosan erőlködne ezzel a bugyis szereléssel.
A huszadik életév után a szem körüli ráncok jelennek meg először, ekkortól érdemes rendszeresen szemránckrémet venni.
Korábbi nagysikerű összeállításunk után rövid körkérdést intéztünk a környezetünkben élő magyar férfiakhoz azzal kapcsolatban, hogy ők mit utálnak a magyar nőkön.
Más szemüveget vegyenek a kockafejűek és a mást az ovális arcúak, írják a divatlapok.
Arról már volt szó, mennyire káros az egészségre az új táskadivat, az óriás táskák ugyanis üresen nem mutatnak sehogy, az ember beledobál mindent, aztán meg jól elferdül a gerince tőle.
Itt a nyár, desszertfronton pedig átveszik az uralmat a fagylaltok.
Nehéz volt eddig az életem, ugyanis nem volt sütőnk, mivel a régi tulaj nem hagyott a lakásban.
Ezen a kombón még a szakavatottak szeme is kikerekedett egy pillanatra, bár Christina Aguilera öltözködése ritkán tartogat meglepetéseket.
Kipróbáltuk az Indonéz Nagykövetség menzáját, és már a legelején leszögezhetjük, hogy életünk eddigi legjobb menzája volt: inkább emlékeztetett ugyanis egy néhány fős vendégségre, ahol odafigyeléssel készítik az ételeket a vendégseregnek, semmint egy ízekben szegény, spórolós menzára.
40-45 százalékkal többet esznek az amerikaiak akkor, ha a kedvenc tévéműsorukat nézik, derült ki egy friss felmérésből.
Nem teljesen új dolog a sörfürdő (angolul beer spa), pár éve már beindították az eső fürdőket, de most hogy itt a nyár, és jól esik a sör is, meg a fürdő is, nem árt tudni, hova mehetünk alámerülni a habokba.
Múltkor kifogásoltuk, hogy az itthon kapható Havaianas kollekció meglehetősen hiányos, az idei legnagyobb újdonságot, a vékony pántos Havaianast pedig Londont megjárt ismerősöm lábáról kellett irigykedve lenézni.