no

A bicajos csajok is legyenek szexik!

Ennyire jó ősze rég volt a bringásoknak, nekik szerettünk volna kedvezni a körképpel: megnéztük, hol, milyen biciklis cuccokat lehet kapni. Minket meggyőzött a felhozatal: akár utcán is hordanánk a legtöbb darabot. Sok fotó következik!

Vannak olyan elszántak, akik ősszel is a lehető legtovább kitartanak a bicajozás mellett, és hiába esik az eső, fúj a szél, rendületlenül tekernek városban-erdőben. Persze, sokan a tömegközlekedés helyett választják ezt az alternatívát (amit teljesen meg is értünk), mert nehezen szakadnak el a függetlenséget jelentő kétkerekűtől, még ha be is köszönt a rossz idő. Most megpróbáltuk feltérképezni, milyen ruhában tudják a biciklisek átvészelni az őszi időjárás viszontagságait, illetve, melyek azok a darabok, amelyek könnyűek, kényelmesek, de mégsem fagy meg bennük az ember a kerékpáron, és még jól is néznek ki. Természetesen az árakat is összehasonlítottuk a boltokban, és sajna be kell vallanunk, nem lepődtünk meg a végösszegeken. Nézze meg a fotókat és az árakat a galériában!

A Columbia–Decathlon–Hervis–Intersport–The North Face-ötszöget jártuk be. Mindenhol találtunk számunkra elfogadhatót, hol olcsóbban, hol meglehetősen tetemes összegért.

Mielőtt azonban elindultunk volna a körképre, egy igazán hozzáértőt, Sinka Károly Sinyát, a Hajtás Pajtás vezetőjét kérdeztük, hogy egy bringásnak mely alapdarabokat kell feltétlenül beszereznie ősszel. „Technikai öltözet egyáltalán nem fontos, ha valaki csak a városban biciklizik. Persze, teljesen más a helyzet, ha túrázni megy, vagy versenyszerűen űzi ezt a sportot. Szóval, a városi bringás lányoknak azt ajánlom, vegyenek olyan cipőt, ami nem tud beázni, jó meleg kesztyűt és hosszú pólót, pulóvert(!). Ez utóbbi nagyon fontos, mert rossz időben, hidegben akár 20 perc tekerés után is gyorsan megfázhat a vese. Olyan legyen a felső szabása, hogy takarja a feneket, mert így simán fedi az előredőlő kerékpározó derekát is. Ezek lennének, amikre ügyelni kell. Úgy vélem, a ruha legyen modern, kényelmes, és jól nézzen ki, hiszen elsősorban szexisnek kell lennie egy csajnak a biciklis szerkóban" - zárta önazonosan a szakmai tanácsadást Sinya. Azért még egy bónusz infót hozzátett: "Amit még feltétlenül megemlítenék – bár ez nem öltözék –, a sárvédők: ha nincs első és hátsó sárvédője a bringádnak, teljesen mindegy, hogy milyen ruhád van, elázol és koszos leszel. És most nem a 300 forintos, dizájnos sárvédőkre gondolok, hanem a régi, klasszikus, egész kereket beborító, U-alakú sárvédőkre. Érdemes pénzt áldozni rájuk, megéri!”

Columbia

A Columbia cuccait eddig kedveltük, most azonban egy kicsit megtört ez a varázs: túl egyhangú az őszi ruházat, az aláöltöző fekete, ahogyan a nadrág is. Egyedül a polár színes, és ez sem a megszokott erős, rikító, kicsit fakóbb pirosas. Nem kifejezetten kedveltük, viszont szabásban még mindig messze veri a körkép összes próbált ruháit. Az aláöltözői zseniálisak: csinosak(!), nagyon kényelmesek, melegen tartanak, miközben nem izzad halálra bennük az ember, és jó az anyaguk. A baseballsapkákat nem kifejezetten kedveljük, a Columbiáé viszont egészen hordható, és nem mellékesen praktikus viselet biciklizésnél. A kesztyű elég drága, de legalább valóban jó melegen tartja a kezeket, ami - ahogy Sinya is külön kiemelte - nagyon fontos.

És miután ennyit lelkesedtünk, kicsit sírjunk is: 93 540 forint a biciklis szett, és csak csekély vigasz, hogy persze nem csak kerékpározás közben lehet hordani.

Decathlon

Ahogyan már a túraruháknál is megírtuk, a Decathlon saját márkás termékeinek kínálatában nem fukarkodik a színekkel, fazonokkal. Így van ez a biciklis ruháknál is; már az aláöltöző sem a megszokott fekete. Rikító pink részekkel egészítették ki – nekünk bejött. Ráadásul nem csak jó az anyaga, meg jól is néz ki, de nagyon praktikus, ugyanis pólóként is funkcionál. Jó hosszú a hátrésze (tehát fedi a derekat, ahogy kell) és két fényvisszaverő csík is van rajta, melyek között egy kis tárolórész található. Azért – valljuk be őszintén – nem utolsó szempont, hogy az autósok már messziről kiszúrják a kerékpárosokat: ezért hatalmas bónuszpont jár a Decathlonnak. Az áruk 6 000 forint körül van, így ez is elég baráti. A mellény és a kabát pehelykönnyű, kényelmes viselet, és mindkettőn van kapucni(!). Egy dolog van, amin mindig kiakadunk a Decathlonban: az idióta kialakítású próbafülke. Kevés benne az akasztó, borzasztó kicsi, és mindig pontosan olyan érzésünk van benne, mint amikor gyerekkorunkban a strandon anyukánk körbetekert egy törülközővel, miközben a nedves fürdőruhát szárazra cseréltük. Ez az érzés ugye önnek is megvan? Nos, akkor már érti a problémánkat. Nézze meg a fotókat a képgalériában!

Összesen 57 750 forintba kerül a felpróbált szett, de ebből simán elhagyható a mellény vagy a kabát. Előbbi 16 990 forint, utóbbi 21 990, szóval itt már nem törlődött az arcunkról azonnal a mosoly, amint összeadtuk a szett árát.

Hervis

Már kezdtünk örülni, hogy végre vannak színek is a Hervis saját márkás biciklis kollekciójában, de amilyen hamar belelkesedtünk, olyan gyorsan le is lombozódtunk, mert alig volt mi közül válogatnunk: rövid ujjú póló 3-4 fajta van, a dzseki fekete, és még zsebe sincs, ami elég nagy hátrány; biciklis sort meg ugyan akadt, de 10-15 fokban ez már úgyis csak aláöltözővel viselhető, az viszont nem volt. Ahogyan biciklis pulóver sem, ezért a futócuccok között kerestünk egy kerékpározáshoz is alkalmas darabot. A hosszúnadrág, amit próbáltunk, állítólag férfinadrág, ami nekünk nem tűnt fel: végszükség esetén a gyengébb nem tagjai is simán hordhatják. Mindezeket figyelembe véve nem szívesen fizetnénk ennyi pénzt ezekért a cuccokért.

54 495 forint igazán kedvező egy biciklis szettért, de ennyiért már láttunk jobbat. Döntse el ön, önnek melyik jön be jobban.

Intersport

Sok mindent nem tudunk elmondani az Intersport ruháiról, azt azonban mindenképpen, hogy nagyon színesek (végre!), kényelmesek és a legtöbbet akciós áron meg lehet venni. A fehér dzseki egyszerűen fantasztikus! Tényleg csak egy kis anyag, alig van súlya, mégis rendkívül jól fogja a szelet, szerintünk must-have kategória! Böngéssze át a fotókat, magukért beszélnek!

Itt azért még annyit szeretnénk megemlíteni, hogy igazán kedvet kaptunk ahhoz, hogy utcán is viseljük ezeket a szereléseket. Az eladó srác szerint, ha például Londonban élnénk, még nem is néznének minket hülyének ezekben a hacukákban. Kár, hogy nem ott élnünk…!

Ebben a boltban 41 960 forintot hagytunk volna a felpróbált szettért, ami így tényleg baráti ár.

The North Face

Ezúttal is bekerült a The North Face a körképünkbe (a futóruháit már teszteltük), és ismételten nem csalódtunk a termékeiben. Színesek, fiatalosak, praktikusak, nagyon jó anyagból vannak, és még dizájnosak is. Persze, sokkal jobban örülnénk, ha nem lennének ennyire magasak az áraik, de úgy vagyunk ezzel, mint télen a jó minőségű bőr csizmával: drágának drága, de csak 5-6 évente kell belőle újat venni. Aki már próbálta a The North Face cuccait, és nem csak egy évre tervezi a ruhatárát, tudja, hogy megéri megfizetni ezt a márkát.

107 950 forintot kellene kiperkálni az összes felpróbált ruháért. Nézze meg a galériában, hogy melyikért fizetne szívesen!

Ön mit gondol, melyik éri meg jobban: évente vásárolni olcsón, vagy ritkábban megvenni a drága holmikat? Írja meg nekünk a Shopaholic Facebook oldalán!