Karácsony előtt a televíziót és az internetet ellepik a karácsonyi reklámok. Ezekből idén sincs hiány, és van köztük giccses, szép, vicces, sőt, még bunkó is. Ön szerint az alábbi reklámok mely kategóriába tartoznak?
Ön szerint ez a reklám...
Alsógatyás Jingle Bells
A hat jól öltözött pasi hereriszálása a Jingle Bells című örökzöldre már biztosan feltűnt az ön Facebook üzenőfalán is. A reklám a Kmart üzletlánc szerzeménye, és a cég a Joe Boxer márkát próbálja az alsónadrágos férfiakkal népszerűsíteni. A videó fogadtatása meglehetősen vegyesre sikeredett: voltak, akik élvezték a rázogatást, mások viszont kiakadtak provokatív hirdetésen. „A Joe Boxer reklám gusztustalan. A Kmart ezzel kiírta magát a listámból!”- írja Kate a Today oldalán. „Nagyon vicces, hogy néhány ember mennyire idegesít ez a reklám. Ráadásul annyi hirdetés van, ahogy félmeztelen nők szerepelnek, és senki nem háborodik fel rajtuk!”- értetlenkedik egy másik nő. Az ön tetszését mennyire nyerte egy a férfiak különleges muzsikája? Szavazzon bátran!
Ön szerint ez a reklám...
Baileys és a Diótörő
A Diótörő híres zenéjére belép a bálterembe három fiatal nő. Az egyikőjüket azonnal kiszemeli a szőke herceg és balettozni kezdenek. Időközben azonban kettejük közé áll a rosszfiú – az Egérkirály-, és szétválasztja őket. Természetesen ezt hősünk nem hagyhatja, így egyfajta táncpárbajba kezd vele. Bár a herceg nemesen küzd, mégsem sikerül legyőznie a betolakodót. Nem úgy, mint a törékeny hölgynek, aki ahelyett, hogy messziről figyelné a történteket, odapörög hozzájuk, majd egyetlen rúgással leteríti az ellenséget.
Az üzenet? Töltse nők társaságában a karácsonyt! Önnek bejön a sztori?
Ön szerint ez a reklám....
„Volt egyszer egy állat, aki sose látta a karácsonyt”
Úgy tűnik, a John Lewis a megríkatós reklámokat kedveli. Idén egy rajzfilmet jelenít meg, benne egy medvével, aki ahogy megpillantja az első hópelyhet, ásítozni kezd, és készül szokásos téli álmára. Igen ám, de akkor nem tud majd részt venni a közös fadíszítésen, az ajándékozáson és az ünneplésen az erdő többi lakójával. Barátja, a nyúl, nem szeretné, hogy a medve ismét kihagyja a karácsonyt, így gondol egyet, és ajándékoz neki egy különlegességet, hogy még véletlen se szunyókálja át az ünnepet. Természetesen a terv beválik, ezért mindenki együtt lehet a nagy napon. Bár maga a sztori egy kissé csöpögősre sikerült, ám a zenét mindenképp dicséret illeti.
Ön szerint ez a reklám...
Rosie Huntington-Whiteley Csodaországban és a sárga köves úton
Igazi sztárparádéval próbál a nézőkre hatni a Marks&Spencer, hiszen olyan színésznőket választott a karácsonyi reklámjához, mint a Transformers sztárja, Rosie Huntington-Whiteley vagy Helena Bonham Carter. A sztoriban Huntington-Whitele fehér nyúl helyett fehér westie-je után rohan, majd beugrik utána a csatornába. Esés közben természetesen megcsodálhatjuk a csinos fehérneműt, amit visel. Alice-hez hasonlóan belecsöppen a Bolond Kalapos birodalmába, ahol persze több Marks&Spencer cucc is látható. Majd az egyik meséből a másikba csöppen, és láthatjuk őt fehérneműben és köntösben a repülő szőnyegen, sőt, a sárga köves úton is, ahogy piros tűsarkú cipőjében Helena Bonham Cartert, mint Ózt keresi. Végül persze kikeveredik a való világba, és Mrs. Burtontől imádott kutyáját is megkapja.
Ön szerint ez a reklám...
Bocsi, inkább magamra költöttem
„Sorry, I spent it on myself!” (Bocsi, magamra költöttem.). Ez a mottója a Harvey Nichols karácsonyi reklámjának, amelyben a családtagok szemét befőttesgumival és fogpiszkálókkal szúrják ki, miközben az ajándékozók ott virítanak új, márkás ruhájukban és Louboutin cipőjükben. Amikor az ember először megnézi, viccesnek találja és nevet rajta, másodjára felháborodik, hogy lehet ilyen bunkó reklámmal előállni, harmadjára pedig értetlenkedik, hogy vajon mit akarnak ezzel üzenni.
De inkább nézze meg a videót és döntse el! Annyit hozzáfűznénk, hogy ez a kollekció valóban létezik. Ön szerint vicces, hogy bunkó a reklám?
Ön szerint ez a reklám...
Ezért nem jön el a Télapó
Sokak szerint vadászni jó dolog. Ám valóban veszélytelen? Ugyanis ha rossz kezekbe kerül a puska, meglehet, hogy súlyos következményekkel jár. Például azzal, hogy szegény Télapó "jármű" nélkül marad.
6 lövés, 6 leterített állat. Vadászunk csak későn eszmél rá, hogy valójában mikre lövöldözött, így ő már biztos, hogy ajándékok nélkül marad, és valószínű, hogy a többi ember bosszújával is majd meg kell birkóznia. Tehát idén lehet, hogy hiába pucolja ki megannyi gyerek a csizmáját.Ön szerint vicces, vagy inkább morbid Rudolfra és a többi rénszarvasra lövöldőző reklám?