Sós karamell a pasiknak, epres rózsa a nőknek?

Zanza!

Nemek közötti megkülönböztetés miatt kellett bocsánatot kérnie egy ausztrál cukrászdának.

Nagyon beégett egy ausztrál cukrászda, amely a Net-a-Porter tavaszi divatbemutatóján két új ízzel akart kedveskedni a közönségnek. A Pidapipo cukrászda az Instagramján így reklámozta új készítményeit: "íme a két új fagylaltunk, az egyik a nőknek, a másik a férfiaknak. A férfiaknak sós karamell maláta morzsával, a nőknek eperrózsa fehér csokival és málnaporral. Együtt a legjobb". 

 A közösségi médiában azonban sokan a nemek közötti megkülönböztetésként értelmezték az új ízek reklámját, volt, aki azt kommentelte, hogy "le vagyok sokkolva, hogy a pasik nem rumos vagy valamilyen más szart kapnak". 

Az egyébként rendkívül népszerű cukrászda bocsánatkérésre és a poszt eltávolítására kényszerült. A  Pidapipo  szóvivője a  Daily Mailnek azt mondta, arra kérték fel őket, hogy a két ízzel a csak férfi ruhákat árusító Mr Porter, valamint a férfi és női ruhákat is forgalmazó  Net-a-Porter  márkákat szimbolizálják. "Sajnáljuk, hogy a kreatív együttműködésünk félreértést váltott ki, ezért eltávolítottuk a bejegyzést az Instagramunkról. Mi finom fagyit szeretünk készíteni, mindenki élvezetére" - mondta a szóvivő. 

Blogmustra