Magyar logók a világ legmenőbbjei közt

Zanza!

2002-es debütálása óta hetedik alkalommal jelent meg a Robert Klanten, George Popov, Anna Sinofzik és Nina C.Müller által szerkesztett 'Los Logos', azaz a nagy logó könyv legújabb kiadása, ami a legmodernebb logókat és azok tervezőit mutatja be a világ minden tájáról. Az átfogó, 400 oldalas könyv elsődleges célja a készítők szerint az inspiráció, valamint az, hogy tájékoztassa a tervezőket és azok ügyfeleit a legújabb cégér trendek alakulásáról.

Megjelent a logó könyv hetedik kiadása
Megjelent a logó könyv hetedik kiadásaFotó: Facebook / Blikdani

A remek referenciaként szolgáló válogatásba idén bekerült hazánk egyik legmenőbb illusztrátora, Blik Dani is, akinek egyszerre két munkája is helyet kapott a 2014-es kiadásban. A 'Los Logos' szerkesztői a Látomásnak és a Roth Beernek készített logóira figyeltek fel: mindkettő figyelemfelkeltő és modern hatású darab, melyek jól illenek a könyvben megjelent többi logó közé. A jelek szerint az aktuális trendben a geometrikus formák és a világos árnyalatok váltották le az elmúlt években megszokott valósághű képeket, játékos formákat és az elcsépelt színátmeneteket.

Íme a Budapestiek egyik kedvenc butikjának logója.
Íme a Budapestiek egyik kedvenc butikjának logója.Fotó: Facebook / Blikdani

Blik Dani illusztrációival egyébként találkozhat a Kilencvenizmus – Vissza a 90-es évekbe című könyv hasábjain is, melyet Dukai Istvánnal közösen készítettek el. Amennyiben a logók szempontjából is érdekli a jelenlegi korszellem és a távolabbi trendek, akkor természetesen a vaskos logó könyvet is érdemes beszereznie: ide kattintva 39.90 euróért (kb.12.690 forint) rendelhető meg.

Ilyen lett a Roth Beer logója.
Ilyen lett a Roth Beer logója.Fotó: Facebook / Blikdani
Blogmustra