Ki szerint izgalmas még 2014-ben is a káromkodó Mucsi Zoltánnal reklámozni bármit is?

Zanza!

A Borjour felháborodott posztja hívta fel a figyelmünket arra a hihetetlen színvonalú Youtube-os reklámra, ami a XX. Szegedi Borfesztivált dicsőítendő készült. A videón Mucsi Zoltán színművész, mondd üzenetet Szeged népének, "Egyetlen pohárkával" címmel, és még mielőtt bárki azt hinné, hogy a fél ország Kapája miatt ez vicces lesz, rögtön szólunk, hogy nem, nem vicces, hanem baromi ciki, az lesz.

Arról van szó, hogy sokak méltán kedvence Mucsi Zoltán nagyon rosszul döntött, amikor aláírta a szerződését a borfesztivált reklámozni, erről vagy egy szemérmetlenül magas összeg- vagy az tehet, hogy nem látta előre, mit is kell majd itt neki előadnia. Bármelyik is volt, ennyit nem ért, az tuti.  

A kínos percek alatt Mucsitól a már milliószor elsütött stresszes hivatalnok karaktert látjuk, félig a Munkaügyekből, félig pedig a zord valóságból vagy legalábbis abból az alternatív valóságból, amit a reklámügynökség(?) kreatívja(?) a borfogyasztó közönséget (tiniket? alkeszokat? Jancsó-rajongókat??) megcélozandó elképzelt. Meg is kérdeztük volna, pontosan melyik, de érdeklődésünkre a szervezők csak annyit tudtak mondani, hogy ebben felvilágosítást csak a Szegedi Városkép Kft. ügyvezető igazgatója adhat ki, aki viszont ma egész nap borversenyen zsűrizik.

Persze az is lehet, hogy már annyira magas szinten áll hazánk a borfogyasztás kultúrájában, hogy muszáj volt a szélesebb (aka internetező??) rétegeket is megszólítani, ezért választottak egy aktuálisan kedvenc hülyét, aki hajlandó Szabó Győzőnél is mélyebbre süllyedni, és adja (még ha láthatóan a megszokottnál jóval silányabb minőségben is) nevét a szeméthez, ami a szervezők szerint saját programjukra majd még több érdeklődőt fog becsábítani. Pont az ellenkezőjével, mint amiről egy borfesztivál szólna: a minőségi borfogyasztás ugyanis nem egyenlő az albánszamár stílusú bebaszással. Nem csoda, hogy akadt legalább egy borkedvelő társaság, aki felháborodott az üzeneten.

Blogmustra