#VILÁGOM

Közönségdíjat nyert Sós Bálint NANE-kampányfilmje

2012. július 12., csütörtök 14:31

Közönségdíjas lett a cannes-i Young Director Award-on a családon belüli erőszakról szóló kampányfilm. Több mint 170 ezren nézték meg.

Korábban írtunk már Sós Bálint Háztartási balesetek című kampányfilmjéről, amellyel harmadik helyezést ért el a fiatal reklámfilmesek számára meghirdetett cannes-i Young Director Award-on. A sok megosztás meghozta az eredményét: a reklámszpot a közönségszavazást is megnyerte: egészen pontosan 170 ezer 281-en néztek meg a Youtube-on.

“Nem volt eredeti brief, ezért indultunk a test commercial kategóriában. Mivel tesztreklámot készítettünk, arra gondoltunk, hogy csinálhatnánk valamit, aminek igazi hatása lehet és később akár fel is lehet használni, ezért döntöttünk a társadalmi célú reklám mellett. Debreceni János barátom már írt korábban a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) számára egy forgatókönyvet, amelynek a szlogenje az volt: „Ne hagyd aludni a lelkiismereted”. Tulajdonképpen ez volt a brief, ami alapján megírtam a forgatókönyvet” – mesélte a munkáról a fiatal rendező. A Sós Bálinttal készült teljes interjút itt olvashatja.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta