#VILÁGOM

Tangás nők és ittas férfiak a Fürdők Éjszakáján

2012. március 12., hétfő 19:33 |

A Múzeumok éjszakájának mintájára már ötödik éve rendezik meg a Fürdők Éjszakáját Budapest öt gyógyfürdőjében. Március 10-én, szombaton a Gellért, a Rudas, a Király és a Széchényi Fürdőben este 10-től hajnali 3-ig bulizhatott a nép a termál medencékben. Oltári tömeg, éneklő külföldiek a gőzben, üvöltő house, videó.

A Széchenyi Fürdőben jártunk szombat éjjel, ahol a látogatók 90 százaléka külföldi volt - közülük sokan csak a Fürdők Éjszakája miatt utaztak Budapestre. A beléptetés hangulata már este 10 órakor vetekedett a hajnali 1 órás szigetes beengedésével: a részegen üvöltöző, tolakodó sorban állók mellett a földön törött üvegek és csikkek hevertek. A ricsaj bent sem szűnt, sőt.

A Széchenyiben rendezett partira csaknem 1500-an voltak kíváncsiak. Mivel a fürdő befogadóképessége 1800 fő, így már éjfélre meg is teltek a medencék. A hidegvizes részt hanyagolták a fürdőzők, ez azonban a 0 fokos éjszakai hőmérséklet mellett teljesen érthető, a melegvizes medencékben azonban hatalmas volt az őrület. A DJ pult előtti termálban például úgy tömörültek az emberek, mint heringek a konzervben, de szemmel láthatóan nagyon élvezték a bulit.

A hangulat végig remek volt, a fürdőzők inkább táncoltak, mint úsztak, hiszen ez az este nem is a sportról szólt, hanem az ivásról, a zenéről és az önfeledt szóraskozásról, amihez a cigi is hozzátartozik. A fürdő egész területén tilos lett volna dohányozni, ennek ellenére többen cigiztek a vízben, mint ahány üres söröspohár úszkált a medencékben. A jó zene és a meleg víz mellett persze nem elhanyagolható vonzereje a bulinak az, hogy itt végre megmutathatják egymásnak csaknem fedetlen testüket a fiúk és a lányok  - ennél jobb csajozós/pasizós helyszín jelenleg nem nagyon van Budapesten. Ennek megfelelően egy csomó jó csaj rázta a medence szélén, akik közül néhányan egy Boratnak öltözött srácot pécéztek ki, mások egy olyan fiatalembernek tekeregtek, aki egész éjszaka testépítőként pózolt.

A tangás fenekek és csinos bikinik mellett részt vett a Fürdők Éjszakáján nem egy gumikacsa, strandlabda és egy termetes gumidelfin is. Medencébe hányást ugyan nem láttunk, de jól fogyott a pia, és hajnalig ment a szeletelés a gőzbe borult medencékben. A Hold tompa sugarai és a parti szponzorának fényjátéka úgy verődött vissza a vizes testekről, hogy azt még Hunter S. Thompson is megirigyelte volna.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

• 2012.03.13 00:03:44abc

bepipázott, becrackezett tinidzserek hurrá!

• 2012.03.13 01:43:31odamondó

"ennél jobb csajozós/pasizós helyszín jelenleg nem nagyon van Budapesten"

Ja nektek lehet nem. Szerintem aki értelmes emberek társaságát keresi az vélhetően itt olyat nem fog találni.

• 2012.03.13 08:02:49bumbur

Így van, basszátok szét a Szécshenyi fürdőt is! Ez nem ibiza ti agyhalott tangás nyomorékok!

• 2012.03.13 08:37:37Moan

Naaa..lássátok már meg a jót is ebben a hírben: "látogatók 90 százaléka külföldi volt"
    Vagyis alig 10% volt agyhalott magyar. :)

• 2012.03.13 10:33:15wazzu

Hát ebből nem az lett, mint amire gondoltam pár éve. Remélem alaposan kitakarítottak :)

• 2012.03.13 10:39:50Tyeplica

Gondolkoztam rajta, hogy viszek windsurfot a nagymedencébe, de féltem, hogy nem engedik be a kidobók és akkor a fürdőgatyámban kell becsempésznem...

• 2012.03.13 11:06:02Dr.Wan_mikrohullámú_sütőtök?

Bár a zene/hangulat jó lehetett pont nem vágyok arra, hogy egy dohányozni tilos helyen cigicsikkben és poharak társaságában fürdőzzek. Meg úgy általában elég durva lehet az a hányás- és húgyfetisiszta csapat... Akkor már inkább otthon a kádban :)

• 2012.03.14 11:37:33Nikol019

Atya ég hát nem tudom hogy ti hogy buliztok de én ott voltam és hatalmas party volt!Én cigicsikkel nem találkoztam szerencsére csak sörös dobozzal de szerintem egy strandon vagy tengerparton se jobb a helyzet!A tinédzserekről meg csak annyit hogy mi 10en mentünk együtt és mind 30 év feletti volt kivétel én szóval aki nem volt ott az ne ítélkezzen hanem maradjon otthon!

• 2012.03.16 13:18:44múvemáccsó

én 1x voltam. nincs ezzel semmi gond, maximum azokkal a fazonokkal, akik kicsit túlgondolják ezt az egészet és lemennek állatba, vagy azok a külföldiek, akik azt hiszik, h a "balkánon" mindent szabad és abuzálják a többieket, arcodba üvöltenek és erőszakosak.
    amúgy jó móka, nekem is tetszett még anno, de mostanában túl népszerű, és túl sok embert is engednek be. így mikor mi is voltunk múltkor a Rudasban, a sorban eladtuk a jegyünket, mert tudtuk, h ennyi ember nem fog normálisan elférni, csak nyomorogva, így meg nem éri meg.

SZÓLJON HOZZÁ!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.