Alíz Hermès táskával bolyong Csodaországban

Zanza!

A lovasfelszerelések gyártásával feltört Hermès hisz a látványos kirakatok erejében: amszterdami üzletének arculata most a mindenki által kedvelt, pszichedelikus Alíz Csodaországban című könyv világát idézi, és két japán boltját is designerekkel rendezteti be.

A világ nagyáruházai már nemcsak a karácsonyi szezonban harcolnak a leglátványosabb kirakatnak járó címért, de persze az ünnepek alatt minden bolt rendesen kitesz magáért: biztos mindenki emlékszik a tavaly évvégi, párizsi Printemps kirakatra, melyben Chanelbe öltöztetett mozgatható babák segítségével indulhatott a nézelődő világkörüli utazásra - persze csak képzeletben.

A francia Hermès is igazi nagymestere a kirakatrendezésnek, és ők nem csak a karácsonyra koncentrálnak. A márka nemrég közzétett egy felhívást, melyben a tokiói és yokohamai üzlet kirakatának megtervezésére lehetett pályázni. A nyertes 'wandering forest' című pályázat egy japán designcsapaté, a Nendo-é lett. Március elejétől pedig az 1837-ben alapított divatház amszterdami üzletének ablakait egy holland designer által tervezett játékos, egyedi berendezés díszíti. Kiki van Eijik a Hermès 2012-es tematikájához ('The gift of time', azaz Az idő ajándéka) igazodva öt különböző vitrinben teremtett Alíz Csodaországban hangulatot, képek a galériában:

Az amszertdami Bijenkorf áruházban található Hermès üzlet kirakatai fantasztikus dolgokat sorakoztatnak fel, egyfajta pszichedelikus, múltbéli sétát tehet az ember. Cirkuszi művészek, órák és fehér nyulak bukkanak fel a kirakatokban –több ezer dolláros táskák közt–, utalva ezzel a különleges márka gazdag történelmére, mely ügyel a minőségre, a kézműveshagyományokra és a hitelességre.

Ha tetszett a galériában látható kirakat, nézze meg a videót is, melyben a Hermès párizsi üzletének egyik 3D-s kirakata látható, amit Leila Menchari 'window design director' készített!

Blogmustra