Mentazöldben köszönthetjük a tavaszt

A 25-45 év közötti városi nőt megcélzó Massimo Dutti márciusi lookbookjában (utcai viseletként) hordható hálóruhákat találtunk középáron. Hazai üzletnyitásról még nincs hír, de a Zara kínálata elég hasonló Duttiéhoz - nem véletlenül, mivel utóbbi is Inditex márka.

Az urbanista vonalban erős Massimo Dutti olasz neve ellenére spanyol márka, a legtöbb hazai divatrajongó álmaiban szerepel, hogy kapható legyen az országban is. A márka az Inditex csoport tagja, tehát ugyanahhoz a cégcsoporthoz tartozik, mint a Győzikétől elhatárolódó Zara, a Bershka vagy a Pull and Bear. Igaz, magasabb árkategóriába tartozik, mint a Zara, de cserébe minőségben is sokkal jobbra lehet számítani.

Az 1985-ben Barcelonában alapított cég 2012-es tavaszi kampányképeit Arizona Muse-zal készítette, az óriás növényekkel pózoló modellt a Hunter & Gatti páros örökítette meg. De a Dutti testvérmárkáihoz hasonlóan készít havonta megjelenő katalógust is, márciusra tehát a várakozásnak megfelelően ők is eljutottak a tavaszi színpaletta nagy slágereihez, a mentazöldhöz és a vibráló kanárisárgához.

Ehavi modelljük a Rotterdamban született Anabel Van Toledo, aki pasztell árnyalatú, pizsama stílusú nadrágokban és hálóruhaszerű felsőrészekben néz Gemma Edo kamerájába. Szinte ugyanezek a ruhák kaphatóak egyébként a Zarában is, így várhatóan májusra cukorkaszínben fog úszni az egész város.

Az ötven országban jelen lévő márka nemrég nyitotta meg webshopját, körülnéztünk a szezon alapdarabjai között. Elegáns, mégis praktikus együtteseket nem volt nehéz találnunk, de talán olcsóbban is összeállíthatjuk alapruhatárunkat, máshol. Tengerészcsíkos pulóver 33 fontért (11 ezer forint), zöld szandál, ezüst orral 70 fontért (23 ezer forint), eper színű blézer 100 fontért ( 33 ezer forint), virágmintás ruha 80 fontért (26 ezer forint ) kapható.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek