Gagyi óriás logós pulóverrel újít a Kenzo

Zanza!

A nyolcvanas évek virágzó Kenzo korszakát kívánja feléleszteni a cég két új kreatív vezetője, Humberto Leon és Carol Lim. A 37 ezer forintnak megfelelő összegért kapható, de eléggé gagyi hatású pulóver tök jól illik a képbe, de szerintünk maximum az ad érte pénzt, aki nem élte meg a 80-as éveket, vagy hatalmas Szomszédok rajongó.

Nagy meglepetés volt 2011 júliusában, hogy Humberto Leon és Carol Lim az Opening Ceremony elhagyása után a Kenzóhoz igazolt: saját, gyorsan fejlődő márkájuk után a Kenzónak is tudtak újat mutatni, a 2012-es kollekciókkal új lökést adtak a márkának. De a páros nem csak lendületével idézi a nyolcvanas évek virágzó Kenzo korszakát, a ruhák is abszolút a 20-30 évvel ezelőtti menő stílust követik - írja a style.com.

kenzo640

Az új kreatív vezetőkkel felfrissült cég a márka saját kollekcióin kívül (ezek a most tavasszal esedékes női, és az őszre tervezett férfi kollekciók) egy abszurd pulóverkollekciót is tervezett, mely kizárólag a francia Colette oldalán kapható. A tervezőpáros úgy érzi, hogy a klasszikus, olcsó logó hatással operáló, bő férfipulóverekkel pont azt közvetítik, amit akartak, legalábbis ez jó kezdet szerintük.

Humbertót és Carolt 2012-es kollekciójuk tervezésénél állításuk szerint a kibírhatatlan zseni, Steve Jobs inspirálta, amit úgy magyaráznak, hogy ők is sok erőt merítenek a fiatalok energiáiból és nyitottságából. Hiába a jó marketingszöveg, azért lássuk be, ilyen pulóverekért csak hardcore Szomszédok-rajongók, vagy elkényeztetett húszéves hipszterek lelkesedhetnek. Azt legalábbis nem tudjuk elképzelni, hogy bárki más komolyan venne egy olyan 135 eurós (forintban ez közel 40 ezer) tréningfelsőt, amit a kínain (kicsit más felirattal ugyan, de) megkap 1000 forintért. Ha Ön mégis óriás logós, ronda pamutpulcsira vágyik, itt megveheti fekete, fehér és szürke színben is.

Kis Kenzo történet

A cég alapítója, Kenzo Takada már 1999-ben visszavonult, és bár a márka azóta is él, a nagy sikerek rendre elmaranak. Takanada 1958-ban csatlakozott a tokiói Fashion Collegehez, ahogy lediplomázott, Párizsban telepedett le. Első kollekcióját 1970-ben mutatta be a Vivienne Galériában, amelyről kiváló kritikák születtek, így hamarosan megnyitotta első üzletét is „Jungle Jap” néven, a nyolcvanas évek elején pedig elindította két férfi és első női illatát. Szerencséjére még ebben az évben a befolyással bíró Elle Magazin címlapjára került, így felfigyelt rá az amerikai divátvilág is. A legnyugatiasabb japán tervezõnek és a legjapánabb nyugati tervezõnek szokták nevezni.

Blogmustra