Beyoncé a belső erőt, Heidi Klum a nőiességet dobta piacra

A hírességeknek mára szinte munkaköri kötelességévé vált illatot kreálni. A több milliárdos iparág továbbra is jól megy, most épp Heidi Klum vigyorterminátor mutatta be saját parfümjét. Ennek apropóján végignéztük, hogy csak ebben a fél évben mely celebek, milyen sablonos körettel próbáltak minket pénzköltésre bírni. Te melyik celebparfümért adnál pénzt?

Úgy tűnik, sokak tényleg megvesznek egy illatot csak azért, mert egy híresség neve szerepel rajta. Már egy színésznő és énekesnő sem lehet igazi sztár addig, amíg nincs saját ruhamárkája és/vagy saját illata. Természetesen mindegyikük fontosnak tartja elmondani, hogy aktívan részt vett a nevét viselő illat készítésében, hogy pontosan olyan, mint az ő személyisége. A reklámszövegekben pedig több pátosz van, mint egy brazil szappanoperában.

Beyoncé a belső erővel haknizik

Beyoncé egyelőre csak a másodiknál tart, a Pulse azt a felfokozott energiát és izgalmat hivatott kifejezni, amit az énekesnő a színpadon érez: „A nők mindig azt mondják nekem, a zeném hatására erősnek és magabiztosnak érzik magukat. A Pulse a belső erő megtalálásáról szól.” Díjazzuk, hogy nem a megszokott sablonszöveg.

Halle Berry egy Romana füzet üzenetével indított

Halle Berry Reveal the Passion nevű illatával viszont visszatérünk a nagy érzelmi amplitúdóhoz. A hívószavak a csábítás, a titokzatosság, a magabiztosság és az elegancia, az illattól minden nő vonzóbbnak és izgalmasabbnak érzi magát. Már egy csepptől is fellángol a nagybetűs szenvedély!

Justin Bieber fiúként most egyedül küzd a piacon

Justin Bieber női parfümjén elég sokan kiakadtak, és nem csak a Marc Jacobs Loláját nyúló üveg miatt. Bieber a lányok dolgát akarja megkönnyíteni, hiszen a srácokat a jó illattal könnyebb az ujjuk köré csavarni. Az ifjú titán természetesen oroszlánrészt vállalt a munkában, hiszen nála jobban senki sem tudja, mi kell a rajongóinak, akikkel ezáltal is szorosabb lesz a viszonya.

Kylie Minogue közhelygenerátort kapcsol be, ha szlogent irat

Kylie Minogue parfümjei legendásak geilek, ennek ellenére már ő is a sokadikat dobta piacra. A Pink Sparkle Pop modern, excentrikus, egyszerre izgalmasan pezsgő és pompázatos illat, amely „az életet ünnepli és az illat igazi örömet hoz a napjainkba”. Ha ő mondja.

Lopez a parfümgyáros

Jennifer Lopez kétségtelenül az egyik legtermékenyebb parfümgyáros, a Love and Light már a tizenhetedik (!) a sorban. A parfüm elegánsan extravagáns, mint egy régi hollywoodi filmcsillag és az énekesnő minden eddiginél érzékibb oldalát kívánja bemutatni. Nyilván belőlünk is az válik, ha magunkra fújjuk.

Luxusérzés, ugyanakkor érzéki és nőies

Érthetetlen, hogy miért kellett eddig várni Heidi Klum illatára, hiszen az egykori modellből saját maga vállalkozásává formálódott celeb már szinte mindenből pénzt csinált, amiből lehet. A Shine névre keresztelt illat „érzéki és nőies, ugyanakkor a luxus érzését hordozza, és érződik rajta, hogy drága illat – hiszen annyi olcsó, édes pacsuli van a piacon” – nyilatkozta.

Reese Witherspoonnal a tüzes személyiségű nő

Az Avon a bájos anyuka Reese Witherspoonnal dobott piacra egy parfümtriót, amelyeknek olyan sokat mondó nevük van, mint Love to the Fullest, ami a szerelem mámorát jelképezi; a Live Without Regrets arra tanít, hogy egy tüzes személyiségű nő nem hátra néz, hanem előre, a Laugh Often pedig a spontán, életvidám, játékos nők illata.

Rihanna feltűnést akar kelteni egy illattal

Rihanna év elején nyitott a Reb’l Fleurrel, ami bátor, szexi, ellentmondásos és emlékezetes: ígéri, azonnal feltűnést kelt, amikor megjelenik valahol. Rekordeladásaival az új parfümök toplistájának élén nyitott.

A sort a végtelenségig folytathatnánk, rajtuk kívül idén többek közt Kate Moss, Britney Spears, Jessica Simpson, Avril Lavigne, Kim Kardashian, Leona Lewis és Mariah Carey is jelentkezett új parfümmel. De ha most nem találunk magunknak celebparfümöt, nem kell csüggedni: Lady Gaga 2012-re ígérte vér és sperma ihlette illatát.

Érdekességek