TREND RÖVIDHÍR

Yves Saint-Laurent logó teszi glamúrossá a cigarettát

2011. május 27., péntek 10:42

Úgy tűnik, a betegségek kockázata nem aggasztja a francia divatházat, ugyanis saját márkás cigarettát dobtak piacra.

Az elegáns arany logóval ellátott, az Opium parfüm fekete csomagolását idéző cigarettát Ázsiában és Oroszországban, női vásárlóknak célozva jelentetik meg - számolt be a Daily Mail. Korábban már több másik divatház, például a Versace és a Cartier is forgalmazott saját nevén dohányárut.

A cél, hogy a cigaretta még elegánsabbá, vonzóbbá és kifinomultabbá tegye az élvezőjét azokhoz képest, akik más márkát szívnak vagy egyáltalán nem dohányoznak. A szakértők szerint a sznobságra apelláló marketing fiatalok százait teheti függővé, és egyöntetűen követelik, hogy az Yves Saint-Laurent szüntesse meg a terméket. Hozzátették, szégyellhetné is magát a cég, mivel a dohányzással kapcsolatba hozható halálesetek száma meghaladja a 430 ezret Amerikában.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta